Vad gör vi? Del CCVIII

Jag har en rätt bra dag idag. :love:
Snapchat-97468629.webp

Jag reagerar med ett no, nope, not going there varje gång jag ser Ekenäs slott :D
Var där på rundvandring för ett antal år sen och tyckte det var så obehagligt på något sätt.
Det har en ganska brokig historia med ganska mycket mystik och ond bråd död ikring ägande och levande i slottet.

Vaknar man upp med det som närmsta granne under årtionden så vänjer man sig och visuellt är det magnifikt som sagoslott på sin klippa.

Har precis käkat varma mackor (formfranska, pinsasås, färdigköttbullar och ost) och pizzasallad. Enkelt och gott :) .
Ska nog ta mig ett varmbad nu, och sedan krypa upp i soffhörnet. Och elda i kaminen - det kommer nog att behövas inför kvällen och natten!

Härligt väder idag och flyttat runt vattenbaljorna och fyllt vatten åt hästarna. Handlat igen men egentligen inte hittat vad jag letade efter. Inte lätt när jag inte vet vad jag vill ha men blev egentligen inte sugen på något när jag tittade runt. Till Wilmas glädje köpte jag en påse ostkrokar som jag gömt i ett skåp så länge, jag tror hon känner igen prasslet för även om hoppet tänds varje gång så hamnar hon inte i extas som hon gör när det är rätt sorts påse som prasslar. 😺

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 759
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 539
Hundavel & Ras Jag har ingen vidare erfarenhet av katt i hemmet med husky mer än kort period med min katt Nisse, vilket inte fungerade. Jag hade...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
3 378
Senast: Mkb
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 092
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka