Ja de sjukskrev mig en veckaVad sa vården? Anser de att det är befogat med en veckas sjukskrivning?
Men jag fick ju börja jobba tidigare om jag ville och orkade
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja de sjukskrev mig en veckaVad sa vården? Anser de att det är befogat med en veckas sjukskrivning?
Ja de sjukskrev mig en vecka
Men jag fick ju börja jobba tidigare om jag ville och orkade
Aha!Ja, jag vaknar vrålhungrig. Sen operationen förra hösten har jag ju svårare att ta upp näring, och viktnedgången har accelererat klimakteriet vilket har ökat set här problemet. Jag behöver alltså äta var tredje timme dygnet runt, typ.
Jag kommer inte att bära nåt så det är inga problemKanske läge att skjuta på flytten så du kan vila upp dig ordentligt så du kan jobba?
Det har en ganska brokig historia med ganska mycket mystik och ond bråd död ikring ägande och levande i slottet.Jag reagerar med ett no, nope, not going there varje gång jag ser Ekenäs slott
Var där på rundvandring för ett antal år sen och tyckte det var så obehagligt på något sätt.
Ja solen värmer allt! Den jackan som hänger närmast fönstret vid ytterdörren var lite lätt varm förut heheUnderbart väder så nu ska jag ta med mig en kopp kaffe och sätta mig mot husväggen och bara vara!
Pinsasås?Har precis käkat varma mackor (formfranska, pinsasås, färdigköttbullar och ost) och pizzasallad. Enkelt och gott .
Ska nog ta mig ett varmbad nu, och sedan krypa upp i soffhörnet. Och elda i kaminen - det kommer nog att behövas inför kvällen och natten!
Samma här, sjukt obehagligt att det används.Såg att SvRF förbjuder bettskena för häst. Hade helt missat vad det är, så tog reda på det. Nu mår jag illa. Vad i HELVETE?!?