Vad gör vi? Del CCVIII

Kallt, soligt, fin blå himmel, frost och håll i er nu. Man kan gå i hagen utan sjunka ned med hela fotbeklädnaderna!

IMG_8054.webp

Mmmm....amerikanska pannkakor till frukost :) ! Sådär härligt fluffiga pga att jag bytte ut ca 1/3 av mjöken mot grekisk yoghurt :d .
Har börjat skriva på ett barnboksmanus. Får se hur det går... :nailbiting:
Här blev det färdigköpta mackor. Barnet hade stalljour och efter det får man lyxa lite det är sedan gammalt... :D :D :D

Suck, min dammsugare har gett upp och kräver pension.

Den är egentligen inte speciellt gammal heller, men antar att det är billigare att köpa en ny än att renovera den gamla.

Dessutom lär det väl inte finnas någon som reparerar dammsugare heller…

Suck, min dammsugare har gett upp och kräver pension.

Den är egentligen inte speciellt gammal heller, men antar att det är billigare att köpa en ny än att renovera den gamla.

Dessutom lär det väl inte finnas någon som reparerar dammsugare heller…
Min pappa lagar nästa allt men i det här fallet blir ju avståndet ett problem gissar jag.

Min pappa lagar nästa allt men i det här fallet blir ju avståndet ett problem gissar jag.
Det brukar vara så.
Vissa privatpersoner är jättehändiga och kan laga precis allt.

Men, det finns inga företag där man som privatperson kan skicka in trasiga saker och få de reparerade till en rimlig summa.

Det är bara så typiskt att det händer idag. Jag har visning på huset och behöver verkligen dammsuga just nu.

Det brukar vara så.

Men, det finns inga företag där man som privatperson kan skicka in trasiga saker och få de reparerade till en rimlig summa.

Det är bara så typiskt att det händer idag. Jag har visning på huset och behöver verkligen dammsuga just nu.
Nej tyvärr för det lönar sig inte :down:

Det brukar vara så.

Du kan inte fråga en granne om att låna?

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 754
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 534
Hundavel & Ras Jag har ingen vidare erfarenhet av katt i hemmet med husky mer än kort period med min katt Nisse, vilket inte fungerade. Jag hade...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
3 373
Senast: Mkb
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 090
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka