Var det den du skrev om tidigare i veckan?Snart ska jag äntligen iväg och titta på en hyreslägenhet, får se hur den är. Spännande iaf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var det den du skrev om tidigare i veckan?Snart ska jag äntligen iväg och titta på en hyreslägenhet, får se hur den är. Spännande iaf.
Ja, jag vaknar vrålhungrig. Sen operationen förra hösten har jag ju svårare att ta upp näring, och viktnedgången har accelererat klimakteriet vilket har ökat set här problemet. Jag behöver alltså äta var tredje timme dygnet runt, typ.Meen hmm går du upp å äter mitt i natten annars?
Japp!Var det den du skrev om tidigare i veckan?
Visst är det otroligt!! Fy så spyless jag varit på detta röv-väder!! Äntligen har det skärpt till sig, det var på tiden!! Så himla fint med Ekenäs slott sådär i bakgrunden!Kallt, soligt, fin blå himmel, frost och håll i er nu. Man kan gå i hagen utan sjunka ned med hela fotbeklädnaderna!
Visa bifogad fil 161675
Här blev det färdigköpta mackor. Barnet hade stalljour och efter det får man lyxa lite det är sedan gammalt...Mmmm....amerikanska pannkakor till frukost ! Sådär härligt fluffiga pga att jag bytte ut ca 1/3 av mjöken mot grekisk yoghurt .
Har börjat skriva på ett barnboksmanus. Får se hur det går...
Min pappa lagar nästa allt men i det här fallet blir ju avståndet ett problem gissar jag.Suck, min dammsugare har gett upp och kräver pension.
Den är egentligen inte speciellt gammal heller, men antar att det är billigare att köpa en ny än att renovera den gamla.
Dessutom lär det väl inte finnas någon som reparerar dammsugare heller…
Det brukar vara så.Min pappa lagar nästa allt men i det här fallet blir ju avståndet ett problem gissar jag.
Nej tyvärr för det lönar sig inteDet brukar vara så.
Vissa privatpersoner är jättehändiga och kan laga precis allt.
Men, det finns inga företag där man som privatperson kan skicka in trasiga saker och få de reparerade till en rimlig summa.
Det är bara så typiskt att det händer idag. Jag har visning på huset och behöver verkligen dammsuga just nu.
Du kan inte fråga en granne om att låna?Det brukar vara så.
Vissa privatpersoner är jättehändiga och kan laga precis allt.
Men, det finns inga företag där man som privatperson kan skicka in trasiga saker och få de reparerade till en rimlig summa.
Det är bara så typiskt att det händer idag. Jag har visning på huset och behöver verkligen dammsuga just nu.
Jag har dessvärre inga grannar.Du kan inte fråga en granne om att låna?