Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blir utbildad i dussintals stundtals helt motstridiga lagstiftningar och regelsystem.Läser lagar, förordningar och föreskrifter.
#livingthedream #workingforthestaten
@athena_arabians & @KrålusMegara kommer alltid till dörren och hälsar och gillar sedan att rulla i soffan och visa upp sig. Främlingar får inte klappa men hon ska vara huvudkatten
Läser lagar, förordningar och föreskrifter.
Blir utbildad i dussintals stundtals helt motstridiga lagstiftningar och regelsystem.
#workingfortheprivatecorp
Läser lagar, förordningar och föreskrifter.
Blir utbildad i dussintals stundtals helt motstridiga lagstiftningar och regelsystem.
Försöker sitta på händerna för att inte dra iväg alldeles för snabbt med mina arbetsuppgifter, så att jag måste vänta på alla andra, så att jag slipper sitta sysslolös i hundra år innan alla andra kan komma ikapp så jag kan fortsätta... och läser förordningar.Ibland är det rätt trevligt att ha en juristfirma inblandad
Om datorn bara har hdmi och skärmen har vga finns det billiga adaptrar annarsNu har bilen lämnat gården och istället står en liten tvålkopp på infarten. Ingen större fara eftersom vi återförenas på måndag. Min kära bil ska ta avkomma och sambo till Norge till extrasyster. Och mitt "barnbarn"
Min bil är bättre att köra och drar minimalt med bränsle.
Istället landade det en stationär dator i hallen
Den jag har är på upphällningen. Spotify funkar inte, antivirusprogrammet funkar inte. Den är för gammal. Win 7
Det vet både avkomma och sambo. Så jag fick en beg i present. Återstår att se om jag kan koppla in min ännu äldre skärm. Annars står skärminköp på agendan nästa gång det kommer pengar
Spionerar på de som kommer för att titta på grannhuset. Hur blev jag en sån här människa... Men jag vill ju förbereda mig mentalt ifall det är ett par stollar som flyttar in som grannar!
Dom har säkert sett mig titta ut bakom gardinerna som någon slags seriemördare.Det är alltid nervöst när det dyker upp en Till salu-skylt i närheten av en
Vad ska du göra?Har nu spenderat löjligt lång tid med att göra rent höstlöv och sedan lagt dem för att torka lite
Visa bifogad fil 131596
Jag ska vara lite kreativ med dem sedan. Blir slutresultatet bra får ni se bild på det med.