Funderar på vad jag vill äta till kvällsmat. Har ganska många alternativ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aldrig jag heller...Ska strax svänga ihop klassikern veglasagne. Min kille har aldrig provat chockerande nog.
Aldrig jag heller...
Här blir man utstirrad när mackor skall göras. Eller när husse skall göra mackor. Smulan vet att en klick smör hamnar på hans finger. Är inte Queen på plats brukar jag leta på henne och ge henne. Samma med skinkan det brukar ramla ner lite..Välartat måltidssällskap du har, mina drar sig inte för att försöka få sig en smakbit samtidigt som hundarna försöker flytta närmare och stirra ut mig.
NEJ... Anti vegetarian....Bara att testa, våga och vinn
Oj då! Skönt att du kunde stanna ändå. Stay safe.Sitter i bilen parkerad på en ficka längs vägen. Helt plötsligt började bilen wobbla så fick stanna. Inget jäkla fälgkors eller liknande finns i bilen (dåligt av oss, ska kompletteras) så sambon är påväg med lite verktyg.
Åh, lägger till den på min lista, tack för tips!Kollar på Gilded Age, skriven av Julian Fellowes som också låg bakom Downton Abbey. Den utspelar sig i New Yorks societet i slutet av 1800-talet under USA:s sk gilded age. För de som gillar välspelad och producerad kostymdrama så kan den rekommenderas. Bara lite roligt att när noveu riche frun anländer till sitt nya hem så åker hon i en vagn dragen av två fjordhästar!