Inga rådjur som vågar sig hit med en varulv på tomten, enda som lever farligt är på vintern när fågelmatarna är fulla med frön, men det kan jag bjuda på.... och de sorkarna inte tagit kommer rådjuren att äta upp @Mia_R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inga rådjur som vågar sig hit med en varulv på tomten, enda som lever farligt är på vintern när fågelmatarna är fulla med frön, men det kan jag bjuda på.... och de sorkarna inte tagit kommer rådjuren att äta upp @Mia_R
Ånej, vad har hänt?Visa bifogad fil 132453
På Blå stjärnan med Sickan
Alltså vi vet inte riktigt, så jobbigt för han har så diffusa symptom. Men han har skrikit hela natten och varit orolig, eventuellt problem med kisseri eller bajs men inget jättetydligt sådär. Veterinären hittar inte heller nåt, men ska ultraljuda strax så får se om dom ser nåt då.Ånej, vad har hänt?
Ingen stress här heller. Skulle jag äta frukost Skulle all tid ta 30 minuter totalt på morgonen. Nu äter jag när jag kommit till jobbet och vet vad klockan är så tar bara 10 minuter.Jag med. Jag är uppe vid kl 5:30, men kör först ca 7:15-7:30. Visserligen har jag hästar, så den första halvtimmen försvinner där. Men jag gillar också att sitta med kaffe, frukost och dator i lugn och ro. Morgonstress är inget för mig!