Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JA! Jag är helt oskyldig så jag måste blivit hackad!Datorvirus?
Hästfolk är de värsta patienterna påstår mamma min som jobbade på röntgen i nästan 20 år. Det var ett antal gånger hon hoppades jag skulle byta hobby till typ schack eller iaf bli förtjust i nån slö häst som alltid gjorde vad man bad omMin kollega är sambo med en läkare, läkaren suckar ständigt över att min kollega rätt ofta gör sig illa, hästägare med lite bänglig unghäst, kan själv och har en tävlingsjävul utöver det vanliga. Förra veckan kom kollegan med en blåslagen näsa efter en möhippa där hon hade försökt vinna en tävling men väggen vann. Hennes sambo konstatera att hade hon kommit in på jobbet hade de dragit igång larm med alla olika skador.
Ogräshackad då eller? Höhöhöhö.JA! Jag är helt oskyldig så jag måste blivit hackad!
Har vi samma?! Det är så jobbigt när den bara klickar ”köp, köp, köp” helt av sig själv!!JA! Jag är helt oskyldig så jag måste blivit hackad!
Finns inga andra förklaringar, jag är totalt uppe i 615 lökar nu. Vad ska jag göra? Köpa vitlök, Kristi törnekrona, alrunor ifall datorn är besatt? Stänka vigvatten på den? Rita upp ett pentagram med datorn i mitten? Eller, eller, tänk om den klickar hem Audrey II?Har vi samma?! Det är så jobbigt när den bara klickar ”köp, köp, köp” helt av sig själv!!
En och halv timme?Ville inte gå upp en 4:45 var jag uppe. Nu är jag färdig motionerad och duschad.
Ska mysa en och en halv timme innan det är dags för jobb.
Visa bifogad fil 132449
Börjar 8 men går vid halv.En och halv timme?
Men vad gör man så länge på morgonen är det inte skönare att sova längre? Jag skulle kunna döda för att få sova till sju på morgonen.Börjar 8 men går vid halv.
Jag dricker kaffe, äter frukost, kollar sociala medier och Nyhetsmorgon. Mår mkt bättre om jag har haft en stund före jobbet.Men vad gör man så länge på morgonen är det inte skönare att sova längre? Jag skulle kunna döda för att få sova till sju på morgonen.
Har känt en sådan människa. Hon ville hinna ta en kopp innan jobbet och ta det lugnt.Jag dricker kaffe, äter frukost, kollar sociala medier och Nyhetsmorgon. Mår mkt bättre om jag har haft en stund före jobbet.