Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har suktat efter ett i många år och egentligen hade jag velat ha en badtunna, men det här blev billigare och enklare att stoppa bort när vintern kommer.Shoppat ett uppblåsbart SPA hemma i soffan, blev tyvärr nyfiken på reklamen i mailen och dumt nog kunde jag inte motstå att "tjäna" 6500.
Däremot så har jag faktiskt gjort en riktig besparing och bokat en besiktningstid med Black Friday-rabatt, så kostnaden hamnade på 379 kr istället för 599 kr.
Datorvirus?Det kan vara så att någon beställt ytterligare 115 vårblommande lökar.
Kan tänka mig att det kan vara en varningsflagg för misshandel?
Min kollega är sambo med en läkare, läkaren suckar ständigt över att min kollega rätt ofta gör sig illa, hästägare med lite bänglig unghäst, kan själv och har en tävlingsjävul utöver det vanliga. Förra veckan kom kollegan med en blåslagen näsa efter en möhippa där hon hade försökt vinna en tävling men väggen vann. Hennes sambo konstatera att hade hon kommit in på jobbet hade de dragit igång larm med alla olika skador.Förmodligen ringde nån alarmklocka hos rtgläkaren, men inte på hc eftersom alla frakturer från -15 fram tills nu finns dokumenterat i min digitala journal (övrigt finns väl begravt i nått pappersarkiv) och det har alla gånger varit helt solklart att frakturen kommit pga kraft inifrån och inte utifrån.
Bara två som renderat synligt blåmärke på utsidan faktiskt. Det avryckta fästet (blaffig blåmärke under bröstet) och senaste revbensfrakturen som gav ett väldigt tjusigt revbensformat blåmärke.
Dock fascinerande att se sig själv i genomskärning sådär.
ja, om du har en PS4a och sälja till mig...Villöver man en PS5:a m spelet Elder Ring till?
Min kollega är sambo med en läkare, läkaren suckar ständigt över att min kollega rätt ofta gör sig illa, hästägare med lite bänglig unghäst, kan själv och har en tävlingsjävul utöver det vanliga. Förra veckan kom kollegan med en blåslagen näsa efter en möhippa där hon hade försökt vinna en tävling men väggen vann. Hennes sambo konstatera att hade hon kommit in på jobbet hade de dragit igång larm med alla olika skador.
Goset fortsätter Kurr kurr kurr…Gosar med världens mest kelsjuka katt. Herreguuud vad hon har varit efterhängsen idag. Så fort jag sätter mig kommer hon fram och spinner och ska gosa.
Inte mig emot, såklart Skönt att hon börjar bli sig själv igen.