Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gillar snäll vän!Hemma förkyld från jobbet idag och är uttråkad. Fick två månader HBO från min käre vän för att se en serie han tipsat om så passar på att ha maraton
Kan tänka mig att det kan vara en varningsflagg för misshandel?Tror revbenen nämndes enbart för att det är såpass många läkta brott = väckte nog lite uppmärksamhet
Jag har jobbat mycket med det tidigare. Känner att kroppen inte klarar så fysiskt jobb nu.Ah lite annan bransch mot kyrkogården (just det jobbet alltså), kul
Jag har jobbat mycket med det tidigare. Känner att kroppen inte klarar så fysiskt jobb nu.
åhhh längtar efter första julskinkan. Brukar bli 2-3 st typ 3 kg på 3 Pers.Köpte också julskinka eftersom den var på finfint medlemspris. Så nu ligger en i kylen och väntar på veckan före jul, och en har griljerats och står och svalnar.
Kan tänka mig att det kan vara en varningsflagg för misshandel?
Haha jag sa idag att kommer jag blåslagen till jobbet är det inte sambon utan katterna som skall anmälas.Kan tänka mig att det kan vara en varningsflagg för misshandel?
Är sjukt trött nu, vill bara gå och lägga mig. Men det är kanske lite väl tidigt.
Ja exakt! Värdelöst..Då är vi två! Hopplös tid att vara sömnig på. För sent för en tupplur och för tidigt för att gå och lägga sig.