Vad gör vi? Del CLXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är lite trött och deppig idag. Får se om det håller i sig eller blir bättre senare. Har ändå ätit frukost. Fast glömde ta mina vitaminer och kosttillskott så får göra det nu till mellanmålet.
 
Ligger och drar mig lite med katterna under täcket. Ska strax klä på mig och gå ut till hönsen och ge dem något gott och mer mat. Lite lustigt, de är fullkomligt galna i maskrosblad och ratar frukten, iaf till en början. Börjar bli ont om maskrosor nu bara, undrar vad jag ska locka dem med sedan?

Sen ska vi försöka få igång traktorn igen och köra in en bal hösilage åt hästarna, jag jobbar mina hästpass sedan fredag - söndag. 37,5 timme + 4,5 timme i bil = 42 timmar totalt. :meh:

Efter hästarna fått sitt ska jag åka och få en helkroppsskrubb + 1 timme massage innan jag ska jobba. :banana::banana::banana:
 
Dags att sätta igång att städa här hemma. Känns som att jag inte gör annat :meh: Nu ska förpackningar från ny säng städas bort, senare idag ska jag testa tvättstugan här i huset, och innan det behöver jag handla. Skulle vilja hitta på något kul idag också, men oklart vad.
 
Känner mig oerhört mogen som sitter och irriterar mig på människan i Lyxfällan 😄🙈 Men hur naiv och lättlurad är det egentligen möjligt att vara?
Så onödigt att irritera sig på, men var redan på dåligt humör innan så skulle kanske gjort något annat egentligen än att titta på det programmet.
 
Världens bästa utsikt :love:
20231109_103016.jpg
Jag kommer inte kunna gå imorgon, men det är det värt! :heart
 
Besökt apoteket så nu är kontot tomt :D Men kommer inte att behöva betala för läkemedel förrän nästa sommar.


Hittade köttfärs och fjolårets bönor i frysen. Så nu puttrar det på spisen. Massor av kryddor så ska det väl bli nåt ätbart. Freestylar lite. Eller "uppfinner mat" som exet kallade det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 350
  • Låst
Tjatter Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut... Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
73 103
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
494
· Visningar
24 944
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp