Jodå det finnsFick en ny telefon igår av min kille, om jag vill ha den. Så nu har jag beslutsångest Vet inte ens om det finns en marknad för att sälja min gamla telefon (iPhone 11).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jodå det finnsFick en ny telefon igår av min kille, om jag vill ha den. Så nu har jag beslutsångest Vet inte ens om det finns en marknad för att sälja min gamla telefon (iPhone 11).
Det är ju värdelöst med så bra grejer.Kunde ju önska det! "Tyvärr" kan jag använda datorn samtidigt som det installeras, visade det sig.
Jag har kvar mitt kvitto! Kvittobuddies!Stopp!
Kolla IKEAS sänggaranti. När jag köpte för några år sedan var det 25 års garanti- Bra man sparar kvittot så kommer de utan protester och ställer in en ny
Antar att de inte har så många reklamationer för vem mer än tanten sparar sängkvitton...
Jag har börjat spara mina digitalt i en mapp på datorn annars hade det inte funkat för mig... Mycket av "det stora" som jag köper beställer jag ju, så då är det bara att flytta kvittot från mejl till dator - smidigt !Jag har kvar mitt kvitto! Kvittobuddies!
Planerar att spara det så länge garantin är igång.