Vad gör vi? Del CLXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har (typ) haft pappa som taxichaufför idag, det har känts lyxigt :D Först skjutsade han mig till ett vårdbesök, sen därifrån till resecentrum och sen hämtade han mig på resecentrum efter skolan :love:

Känner mig så totalt överkörd av det vårdbesöket. Har gått hela dagen och undrat varför jag ens drog igång projektet utredning när det ändå blir såhär. Fattar att jag måste (eller måste och måste… men ni fattar) göra detta för att jag/vi behöver få svar en gång för alla. Men jag orkar inte.

Det känns inte schysst att än en gång lägga över allt på mamma heller. Det senaste året har hon lagt många (!) timmar på att ringa runt och bråka för att jag ska få rätt hjälp. Nu trodde vi att det äntligen rätat upp sig men då kommer nästa grej :turd:
 
Har (typ) haft pappa som taxichaufför idag, det har känts lyxigt :D Först skjutsade han mig till ett vårdbesök, sen därifrån till resecentrum och sen hämtade han mig på resecentrum efter skolan :love:

Känner mig så totalt överkörd av det vårdbesöket. Har gått hela dagen och undrat varför jag ens drog igång projektet utredning när det ändå blir såhär. Fattar att jag måste (eller måste och måste… men ni fattar) göra detta för att jag/vi behöver få svar en gång för alla. Men jag orkar inte.

Det känns inte schysst att än en gång lägga över allt på mamma heller. Det senaste året har hon lagt många (!) timmar på att ringa runt och bråka för att jag ska få rätt hjälp. Nu trodde vi att det äntligen rätat upp sig men då kommer nästa grej :turd:
Det kommer att bli bättre sen.
 
Ångest. Har varit på Ikea och provat sängar. Den enda(!) som fungerade för sambon var den dyraste, och ärligt så var det den som jag tyckte bäst om också även om jag nog klarat mig med en billigare. Så jäkla mycket pengar :arghh:


Samtidigt behöver vi ju sova någonstans, behöver något som inte ger ryggont, och sover man bra mår man bättre och en säng används ju sjukt många timmar egentligen... Önskar att man kunde använda friskvårdsbidraget från jobbet för att köpa säng, men det gissar jag att man inte kan...
Strunta i Ikea. De håller inte i längden. Lägg de pengarna på ngt som håller. Sover gör vi…mkt. 🙂
 
Mysigt med soffhäng med älsklingen till veckans bonde efter att ha hållit igång hela dagen 😊. Härlig och aktiv ridning som gjorde oss båda lite svettiga i mildvädret 😄.
Hemma igen lagom till föreläsningen var ungkatten gossugen så fick en kelen katt i famnen under tiden 😍 och ikväll la bästa älsklingen på vintersulorna på min bil 😊.
 
Klickade hem en skjorta istället för att sova..

hmgoepprod-1.jpg
 
Är trött och ska gå och sova nu tänkte jag. Har tittat på några avsnitt av DNA och vill egentligen inte släppa den, men fler dagar kommer ju. Tycker den är så spännande ibland alltså. Sova ska dock bli skönt ändå. Jag börjar bli vuxen som prioriterar sömn....:sneaky: Hoppas jag inte vaknar i natt av hunger som vanligt, avslutade just en ordentlig portion mannagrynsgröt för att slippa vrålhunger mitt i natten. Får se om det har effekt.

Får ta mig i kragen och lyssna färdigt ljudboken också, för jag har förstått att Nyköpingsförfattarens bok tydligen ska gå att lyssna på nu, så... JAAAAAAAAAAAAA liksom :D
 
Jag sover inte än trots min plan, är klarvaken och har resfeber. Vilket är standard, sen när jag väl kliver på tåget brukar jag bli kolugn oavsett vad för smärre "katastrof" händer typ. Men allt är packat och klart så jag käkar ostkrokar :d Räknar med att slumra på tåget.

Rensade ur handväskan också och kan försäkra uppsalagänget att jag har plockat ur alla buntband :D Högst oklart varför jag hade 5 stycken i handväskan :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 349
  • Låst
Tjatter Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut... Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
73 102
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
493
· Visningar
24 891
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp