Inga gängor där det skulle skruvasVad var det för fel på den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inga gängor där det skulle skruvasVad var det för fel på den?
Här är det antagligen gängkriminalitet, inte så underhållande egentligen.Här hade vi också underhållning... polisen kom förbi 'epa"gänget. Civilbil som hade missat ha på blåljusen och just då var det tyvärr nån som sladdade runt vid macken. Då tändes de gömda blåljus...
Underhållning på hög nivå.
det blir svårt om man inte har gängtappar!Inga gängor där det skulle skruvas
Det kommer att bli bättre sen.Har (typ) haft pappa som taxichaufför idag, det har känts lyxigt Först skjutsade han mig till ett vårdbesök, sen därifrån till resecentrum och sen hämtade han mig på resecentrum efter skolan
Känner mig så totalt överkörd av det vårdbesöket. Har gått hela dagen och undrat varför jag ens drog igång projektet utredning när det ändå blir såhär. Fattar att jag måste (eller måste och måste… men ni fattar) göra detta för att jag/vi behöver få svar en gång för alla. Men jag orkar inte.
Det känns inte schysst att än en gång lägga över allt på mamma heller. Det senaste året har hon lagt många (!) timmar på att ringa runt och bråka för att jag ska få rätt hjälp. Nu trodde vi att det äntligen rätat upp sig men då kommer nästa grej
Strunta i Ikea. De håller inte i längden. Lägg de pengarna på ngt som håller. Sover gör vi…mkt.Ångest. Har varit på Ikea och provat sängar. Den enda(!) som fungerade för sambon var den dyraste, och ärligt så var det den som jag tyckte bäst om också även om jag nog klarat mig med en billigare. Så jäkla mycket pengar
Samtidigt behöver vi ju sova någonstans, behöver något som inte ger ryggont, och sover man bra mår man bättre och en säng används ju sjukt många timmar egentligen... Önskar att man kunde använda friskvårdsbidraget från jobbet för att köpa säng, men det gissar jag att man inte kan...
Vi la pengarna på Mios säng. Gudaskön.Strunta i Ikea. De håller inte i längden. Lägg de pengarna på ngt som håller. Sover gör vi…mkt.
Här har det också klickats för fullt. Både engelsons och jul-tröja har besöktsHar beställt en del grejer. Förhoppningsvis kommer paketen snabbt. Tanken är att julklapparna till mina föräldrar ska lämnas redan nästa vecka.
Strax dags för kvällsmat!
Äsch då!Här hade vi också underhållning... polisen kom förbi 'epa"gänget. Civilbil som hade missat ha på blåljusen och just då var det tyvärr nån som sladdade runt vid macken. Då tändes de gömda blåljus...
Underhållning på hög nivå.
Jag har klickat hem 7 askar Novalucol idag ...Här har det också klickats för fullt. Både engelsons och jul-tröja har besökts
Äter Brynt Smör&Kantarell-chips (hallelujah märklig Matsmartbeställning förklädd som "julklappar" )och verkar inte kunna stressa ner. Behöver nog få i mig något vettigare men verkar som att det blir mackor