Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Våra kissar förstår henne. De är också skeptiska till andra än sina egna. Möjligen morfar men andra nej tack det kan vara kattmördare.Sitter och jobbar på kontoret. Katten ligger under sängen och funderar på om den där otäcka typen (en av borrarna bor i samma hus som mig) försvunnit så hon kan spatsera runt i huset igen Hon är rätt tveksam till nya människor
Jag tyckte lite synd om borraren som bodde här förra veckan, han gillar verkligen djur men hon vägrade hälsa, trots att han försökte fjäska
nej tack det kan vara kattmördare.
Jag har en av varje. Lillkatten är övertygad det är bergis utomjordingar som kommer medan Lilla herrn anser alla kommer för att hälsa på honomVåra kissar förstår henne. De är också skeptiska till andra än sina egna. Möjligen morfar men andra nej tack det kan vara kattmördare.
Min MORRAR åt folk han inte känner och sedan försvinner han snabbare än kvickt...Sitter och jobbar på kontoret. Katten ligger under sängen och funderar på om den där otäcka typen (en av borrarna bor i samma hus som mig) försvunnit så hon kan spatsera runt i huset igen Hon är rätt tveksam till nya människor
Jag tyckte lite synd om borraren som bodde här förra veckan, han gillar verkligen djur men hon vägrade hälsa, trots att han försökte fjäska
Min närmaste kollega har en hund, han är glad och hälsar på alla utom mig jag vill JÄTTEGÄRNA kela med honom. Jag duger bara om jag har mutorSitter och jobbar på kontoret. Katten ligger under sängen och funderar på om den där otäcka typen (en av borrarna bor i samma hus som mig) försvunnit så hon kan spatsera runt i huset igen Hon är rätt tveksam till nya människor
Stopp!Strunta i Ikea. De håller inte i längden. Lägg de pengarna på ngt som håller. Sover gör vi…mkt.
Extra kafferast!Installerar nytt operativsystem på jobbdatorn, befarar att detta kommer ta tid..
Kunde ju önska det! "Tyvärr" kan jag använda datorn samtidigt som det installeras, visade det sig.Extra kafferast!