Vad gör vi? Del CLXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaken och känner efter hur jag mår. Två vaccinationer igår. Covidspruta i vänster arm och vanlig säsongsinfluensa i höger. Verkar inte ha blivit sjuk men ömmar i vänster axel (som jag sov på ). Försöker somna om; rätt lönlöst projekt.
 
Sitter och jobbar på kontoret. Katten ligger under sängen och funderar på om den där otäcka typen (en av borrarna bor i samma hus som mig) försvunnit så hon kan spatsera runt i huset igen :D Hon är rätt tveksam till nya människor :rofl:

Jag tyckte lite synd om borraren som bodde här förra veckan, han gillar verkligen djur men hon vägrade hälsa, trots att han försökte fjäska :laugh:
 
Sitter och jobbar på kontoret. Katten ligger under sängen och funderar på om den där otäcka typen (en av borrarna bor i samma hus som mig) försvunnit så hon kan spatsera runt i huset igen :D Hon är rätt tveksam till nya människor :rofl:

Jag tyckte lite synd om borraren som bodde här förra veckan, han gillar verkligen djur men hon vägrade hälsa, trots att han försökte fjäska :laugh:
Våra kissar förstår henne. De är också skeptiska till andra än sina egna. Möjligen morfar men andra nej tack det kan vara kattmördare.
 
Älskar mörkret och regnet.
Snörade på mig skorna och joggade 4 km.
Men efter 5 v vila så var det riktigt tungt.
Nu ska det bli gott med kaffe.
Väntar på besked om jag får gå på föreläsning eller om jag måste täcka för en sjuk lärare.
IMG_4963.jpeg
 
Sitter och jobbar på kontoret. Katten ligger under sängen och funderar på om den där otäcka typen (en av borrarna bor i samma hus som mig) försvunnit så hon kan spatsera runt i huset igen :D Hon är rätt tveksam till nya människor :rofl:

Jag tyckte lite synd om borraren som bodde här förra veckan, han gillar verkligen djur men hon vägrade hälsa, trots att han försökte fjäska :laugh:
Min MORRAR åt folk han inte känner och sedan försvinner han snabbare än kvickt... :D
 
Sitter och jobbar på kontoret. Katten ligger under sängen och funderar på om den där otäcka typen (en av borrarna bor i samma hus som mig) försvunnit så hon kan spatsera runt i huset igen :D Hon är rätt tveksam till nya människor :rofl:

Jag tyckte lite synd om borraren som bodde här förra veckan, han gillar verkligen djur men hon vägrade hälsa, trots att han försökte fjäska :laugh:
Min närmaste kollega har en hund, han är glad och hälsar på alla utom mig 😂 jag vill JÄTTEGÄRNA kela med honom. Jag duger bara om jag har mutor 😅
 
Ska strax gå upp. Har varit vaken en dryg halvtimme men inte riktigt kommit igång än.
Nåja, det är väl lika bra att sätta igång med alla uppgifter! Ska börja med gymmet följt av Ica Maxi och Stadium Outlet. Förhoppningsvis räcker det för dagens inköp men annars står det tre andra butiker i kö :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 349
  • Låst
Tjatter Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut... Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
73 102
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
493
· Visningar
24 891
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp