Vad gör vi? Del CLXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror att det är lite med mig som med @Sonic76 Det har ju ifrågasatts om jag ens gillar min katt och varför jag inte gör mig av med henne eftersom hon uppför sig som hon gör. Jag skriver inte inlägg om vardagen när hon är gosig och vi lunkar på. Så det blir viktat mot att hon är en tuggande, bitande, glufsglufsig surkart 🥰

Om jag skrev (mer) om när hon är gosig och vi snackar och allt är chill så skulle @Gunnar banna mig för spam
 
Jag tror att det är lite med mig som med @Sonic76 Det har ju ifrågasatts om jag ens gillar min katt och varför jag inte gör mig av med henne eftersom hon uppför sig som hon gör. Jag skriver inte inlägg om vardagen när hon är gosig och vi lunkar på. Så det blir viktat mot att hon är en tuggande, bitande, glufsglufsig surkart 🥰

Om jag skrev (mer) om när hon är gosig och vi snackar och allt är chill så skulle @Gunnar banna mig för spam
använder du katttråden till det zå zlipper du bli bannad :idea:
 
Har inget liv så därför blir det så.
Jag jobbar, sover, äter lite, sover lite mer.
Jobbar lite, skriver uppsats och är på seminarier.

Kanske är det lite förklaringen, eller iaf en pusselbit i måendet?
Tycker ofta jag sett att du väntar på att gå och lägga dig redan tidig eftermiddag. Kanske lätt att tankarna börjar snurra då.
Samtidigt vet jag att begränsad ork kan göra att man isolerar sig osv.
 
använder du katttråden till det zå zlipper du bli bannad :idea:

VGV är till för att prata om vad vi gör. Ofta hur vi känner. När det handlar om mig och mina känslor osv så skriver jag här. När det är rena kattfrågor, funderingar och liknande så skriver jag i Kattråden. Jag har dessutom inte, än så länge, blivit bannad av Gunnar så jag kommer fortsätta tills jag blir det.
 
Kanske är det lite förklaringen, eller iaf en pusselbit i måendet?
Tycker ofta jag sett att du väntar på att gå och lägga dig redan tidig eftermiddag. Kanske lätt att tankarna börjar snurra då.
Samtidigt vet jag att begränsad ork kan göra att man isolerar sig osv.
Jag har social fobi och ångest så ett socialt liv är inget för mig .
Jag blir tvärslut av det
 
Haft migrän i 2 dagar och har nu ett ordentligt energipåslag. Man hade ju fått önska att det där energipåslaget infunnit sig imorgon bitti 05.30 istället så jag inte ser ut som Doc Brown i Tillbaka till framtiden när jag kommer intraskandes på jobbet. 😅
 
Varit på mitt gamla jobb idag för en träff med kollegor från andra kommuner. Mycket bra diskussioner även om vi har lite olika upplägg och väldigt olika förutsättningar i olika kommuner.

Stannade en stund efteråt och pratade med andra gamla kollegor (som inte var med på mötet). Så kul att få träffa dem! Önskar att det varit naturligare att göra det även utanför jobbet 🤩
 
Ångest. Har varit på Ikea och provat sängar. Den enda(!) som fungerade för sambon var den dyraste, och ärligt så var det den som jag tyckte bäst om också även om jag nog klarat mig med en billigare. Så jäkla mycket pengar :arghh:


Samtidigt behöver vi ju sova någonstans, behöver något som inte ger ryggont, och sover man bra mår man bättre och en säng används ju sjukt många timmar egentligen... Önskar att man kunde använda friskvårdsbidraget från jobbet för att köpa säng, men det gissar jag att man inte kan...
 
Ångest. Har varit på Ikea och provat sängar. Den enda(!) som fungerade för sambon var den dyraste, och ärligt så var det den som jag tyckte bäst om också även om jag nog klarat mig med en billigare. Så jäkla mycket pengar :arghh:


Samtidigt behöver vi ju sova någonstans, behöver något som inte ger ryggont, och sover man bra mår man bättre och en säng används ju sjukt många timmar egentligen... Önskar att man kunde använda friskvårdsbidraget från jobbet för att köpa säng, men det gissar jag att man inte kan...

När sambon fick ont i ryggen för två år sedan så köpte han en snordyr säng och har inte ångrat sig! Kostnaden per timma man använt saken blir ju rätt låg till slut. 😅
 
Nu soffläge och snart säng.
Fick hoppa in och ta en tyskalektion och jag fick veta sen att jag hade fått beröm av flera elever. Det var kul att höra.
Efter jobbet gick jag hem med systerdottern. Vi gick vägen förbi torget och köpte Chorros till henne. Sen gick vi hem och pluggade biologi.
IMG_4955.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 348
  • Låst
Tjatter Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut... Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
73 102
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
490
· Visningar
24 779

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp