Vad gör vi? Del CLXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var tillbaka på VC och tog prover idag inför årskontrollen på fredag. Problemet var att jag tvingades äta sorbet tidigt imorse. Jag räknar inte sorbet som mat, men nämnde det för personen som stack mig. Mina bs värden kommer vara åt helsike men får bara förklara det. Däremot hade jag kommit ihåg att inte ta levaxin. Behövde ta dem idag annars hinner inte svaren komma in till på fredag. Fortfarande trött efter gårdagen och vill gå hem och gosa katt.
 
Det blev inte som planerat på jobbet, men det gör inget, jag blev vaccinerad mot covid, influensa och lunginflammation och sedan satt jag med ett 16 minuter långt diktat och pysslade med remiss och allt och även annat jobbrelaterat. Fick byta pinkod till min inloggning så nu gäller det att komma ihåg det hädanefter också.... Även bestämt lite lediga dagar att ta ut, tex nu på fredag, för att orka lite mer, jag har ju trots allt 15 dagar i år.

Annars har jag ätit två mackor till lunch och rastat spionen. Vad jag ska ha till middag är en fråga jag inte funderat på ännu....
 
Halleluja! Bring har äntligen levererat paket och jag har därmed fått hålla nya boken i händerna för första gången 😍 (på omslaget ses min älskade gula ❤️, som just nu är utlånad och enormt saknad)

IMG_8238.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 346
  • Låst
Tjatter Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut... Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
73 102
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
489
· Visningar
24 669
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp