Ja det är det ju men här var det frisk.Kanske skillnad på frisk och symtomfri?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är det ju men här var det frisk.Kanske skillnad på frisk och symtomfri?
Tycker det borde stämma in på de allra flesta katter, men varför är katthemmet inget alternativ?Möss möss möss. Jag får panik. Såg nyss en i vardagsrummet, den var påväg upp i SOFFAN!
Laddade såklart fällor och ställde in, men vad fan gör man? Nu kommer jag liksom inte kunna vara i vardagsrummet förrän den är död...
Vet inte vart de tar sig in. Misstänker att det är bakom kökspannan, och där bakom kommer jag inte åt att täta.
Överväger att trots alls skaffa katt. Men vart hittar man en vuxen katt som är snäll med barn, tar möss och som inte har nåt problembeteende - typ kissar inne? Känns omöjligt. Katthemmen häromkring är inte ett alternativ.
Får panik.
Flera anledningar som jag inte tänker gå in på här.Tycker det borde stämma in på de allra flesta katter, men varför är katthemmet inget alternativ?
Många som söker nya hem åt sina katter av olika anledningar på t ex Blocket.Flera anledningar som jag inte tänker gå in på här.
Möss möss möss. Jag får panik. Såg nyss en i vardagsrummet, den var påväg upp i SOFFAN!
Laddade såklart fällor och ställde in, men vad fan gör man? Nu kommer jag liksom inte kunna vara i vardagsrummet förrän den är död...
Vet inte vart de tar sig in. Misstänker att det är bakom kökspannan, och där bakom kommer jag inte åt att täta.
Överväger att trots alls skaffa katt. Men vart hittar man en vuxen katt som är snäll med barn, tar möss och som inte har nåt problembeteende - typ kissar inne? Känns omöjligt. Katthemmen häromkring är inte ett alternativ.
Får panik.
Ska man inte? När jag var på intro på gymmet så sa pt:n att man kan det.Jag kapitulerade i morse och åt en smärtstillande. Drog till med en stark en till och med
Jag vet att man inte ska ta smärtstillande för träningsvärk men det var nära att jag inte ens tog mig ur sängen, fick liksom åla och halvt ramla ner på golvet. Kunde inte sätta mig och kissa för att det gjorde för ont och löste det till slut i duschen
Detta påminde mig om för rätt många år sen när personalen på ett fängelse glömde låsa in de intagna på kvällen, så de tillbringade natten med att baka.Lyssnar som vanligt på P1 medan jag morgonstökar.
Blir glad!
Ett bibliotek i Göteborg hade missad att hålla dörren låst på allhelgona. De hade haft runt 400 besökare, runt 200 utlån. Folk hade suttit i barnhörnan, samt läst tidningar. Ingen skadegörelse, ingen nedskräpning. Alla hade skött sig bra.
Visst är det skapligt underbart!
Möss möss möss. Jag får panik. Såg nyss en i vardagsrummet, den var påväg upp i SOFFAN!
Får panik.
Får panik.
Jösses, var utgår du ifrån?Åker kollektivt. Händer kanske nångång om året max. Man kan undra varför…Det tar 1 timme att köra till Malmö, nu tar det 2 timmar och 17 minuter med kollektivtrafiken.
Så mot Malmö it is!