Vad gör vi? Del CLXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på hur jag ska lägga upp dagen. Har nu ätit frukost. Om 2 1/2 timme kommer en vän. Innan det ska jag hinna ordna allt med fotostudion.

Behöver också planera dagens tur till Ikea. Sambon blev väldigt bestämd med att han ska sluta tidigare så att vi kan åka och köpa säng när han märkte att jag sov på en dyna på golvet. Funderar på om man behöver något mer eller kan avvakta. Bortsett från säng köper vi gärna allt begagnat. Samtidigt är det smidigt att kunna köpa hem allt direkt istället för att lägga tid och energi på att söka annonser online hela dagar och därefter behöva ta sig iväg till sjuttio olika ställen på tider som passar säljarna...

Kanske helt enkelt börjar med en kopp te.
 
Ringde Ikeas kundservice för att fråga lite kring sängköp. Fick då prata med världens trevligaste person! Otroligt hjälpsam, hittade snabbt svar på det hon inte kunde utantill och vi hamnade att skratta gott åt mina beskrivningar av olika saker. Gjorde helt klart dagen lite bättre :)
 
Har pratat med operationsplaneraren som tror att det blir fotoperation nummer 3 under julveckan. Skulle få kallelse om 1-2 veckor. Tror det blir perfekt med operation i samband med julledigheten.

Om ett par timmar ska jag bort till bygdegården och utbildas i "psykisk livräddning". Så tacksam att de ser till att anställda får gå den (500 uppdelat på flera tillfällen) så jag förväntar mig en känslomässig eftermiddag eftersom det kommer påminna om att jag förlorat både en bästa vän och ett ex som tagit livet av sig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 344
  • Låst
Tjatter Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut... Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
73 102
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
487
· Visningar
24 593

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp