Vad gör vi? Del CLXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nyss kommit hem så vilar lite innan det är dags städa badrummet och fixa nån middag. Håller på med en lista inför Uppsala-resan även om det inte är så mycket att komma ihåg. Redan bestämt vad jag ska ha på mig när jag åker ner(seriöst viktigast, åker hemifrån 05.30 och väl i Uppsala är det raka vägen till konferensen så ska både va bekvämt och snyggt). Angenämt problem att fundera över vilka smycken som ska med!
 
Fått gjort jättemycket idag inför min flytt. Nu blir det ju den ursprungliga lägenheten och det känns bra trots allt :) Beställt från IKEA 💸 och tecknat en hemförsäkring. Kontaktat banken gällande hemförsäkringen på huset samt Tele2 gällande bredband i lägenheten.
Hur var den lägenheten?
Kommer inte ihåg.
 

Bifogade filer

  • IMG_6815.jpeg
    IMG_6815.jpeg
    219 KB · Visningar: 117
Lyckos du!! Är lite avis faktiskt. Vi fick all fiberinstallation klar för en månad sedan, men det :devil::rage: elbolaget har inte varit och kopplat elen i teknikboden än - så vi bara väntar och väntar... :arghh:
Men så dåligt. Själv är jag glad åt att ha datanördig sambo. Vi mailade styrelsen för en vecka sedan för att fråga hur vi skulle få internet då vi inte fått någon information om det. Inget svar än. Vi hörde också av oss till bolaget som föreningen har avtal med. De hade ingen aning. Nu ordnade sambon något ändå på egen hand. Får se vad någon i föreningen säger sedan :cautious:
 
Hjälp! Måste läsa ikapp 16 sidor i den här tråden! Har jag inte läst här sen fre-lör?

Ser reklam på tv. Deppar. Det går en film på bio i morn som jag vill se (den går bara på en enda bio i stan och bara två gånger denna vecka, sen visas den nog inte mer) men jag orkar nog inte gå, den kommer säkert på tv eller streaming så småningom ändå.
 
Hjälp! Måste läsa ikapp 16 sidor i den här tråden! Har jag inte läst här sen fre-lör?

Ser reklam på tv. Deppar. Det går en film på bio i morn som jag vill se (den går bara på en enda bio i stan och bara två gånger denna vecka, sen visas den nog inte mer) men jag orkar nog inte gå, den kommer säkert på tv eller streaming så småningom ändå.
Vad är det för film?
 
Var är min sand och mat?!? Sitter och väntar och väntar.
Man blir ju så less på att vänta på leverans.
Jag har väntat på paket i två dagar nu. Båda dagarna har det stått att paketet ska levereras mellan 8-17 och att jag måste vara hemma, och båda dagarna har det vid 16:30 ändrats till att sändningen tyvärr är försenad och kommer skickas med nästa avgång (dvs dagen efter). Det går ju inte att sitta hemma och vänta på Bring i den här stan, för såhär är det varje gång :meh:. Hade gladeligen beställt till ombud istället, men det skiter ju sig när jag måste använda kryckor och inte kan bära med mig en stor kartong på 6 kg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 341
  • Låst
Tjatter Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut... Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
73 101
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
487
· Visningar
24 581

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp