Vad gör vi? Del CLXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyssnar som vanligt på P1 medan jag morgonstökar.
Blir glad!
Ett bibliotek i Göteborg hade missad att hålla dörren låst på allhelgona. De hade haft runt 400 besökare, runt 200 utlån. Folk hade suttit i barnhörnan, samt läst tidningar. Ingen skadegörelse, ingen nedskräpning. Alla hade skött sig bra.
Visst är det skapligt underbart!
 
Åh minsann lite solsken ute 😍. Pluggar för fullt; (handelns historia är intressant) medan världscupshoppningen från Lyon i söndags rullar i bakgrunden på teven 😊. Eldar och jösses; de två lite större bitarna värmer på- särskilt om man sitter i den änden av soffan som är närmast braskamin, får flytta mig längre bort i soffan: råkade visst bli lite onödigt varmt 🤭.
 
:) Att leva på nollnolltalet har uppenbarligen och naturligtvis inget samband med att minnas modetrender från nollnolltalet. Disclaimer: är du född -06 har du levt på nollnolltalet. Vart är ungdomen/världen på vääääg? :rofl:

Haha, såklart. Jag tror hon menade när trenderna var heta. Låga jeans, färgade solglasögon, linne på linne osv. är tydligen tillbaks. Midjekedjor, pärlhalsband aka tantlooken 😅 Tydligen stort på TikTok och kallas Stockholmslooken och jag sitter här i frisörstolen och känner mig 100 år gammal 😅 ”Nej jag har inte TikTok tyvärr..”
 
Dricker kaffe ☕
I dag ska jag måla färdigt min sovrumsdörr som jag inte orkade med i somras. Sen blir det dusch och hårtvätt (ja det behöver planeras när man lider av hjärntrötthet).
Senare ska jag vaccinera mig mot influensa och covid.
 
Haha, såklart. Jag tror hon menade när trenderna var heta. Låga jeans, färgade solglasögon, linne på linne osv. är tydligen tillbaks. Midjekedjor, pärlhalsband aka tantlooken 😅 Tydligen stort på TikTok och kallas Stockholmslooken och jag sitter här i frisörstolen och känner mig 100 år gammal 😅 ”Nej jag har inte TikTok tyvärr..”
"Nej jag har inte tiktok.
På mitt jobb får vi inte ha det"
Typ?

Alltså - Har alla glömt Kinavarningarna runt tiktok??
 
Jag kapitulerade i morse och åt en smärtstillande. Drog till med en stark en till och med :o
Jag vet att man inte ska ta smärtstillande för träningsvärk men det var nära att jag inte ens tog mig ur sängen, fick liksom åla och halvt ramla ner på golvet. Kunde inte sätta mig och kissa för att det gjorde för ont och löste det till slut i duschen :o
Varför skulle man inte kunna ta smärtstillande för träningsvärk :confused: ?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 340
  • Låst
Tjatter Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut... Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
73 101
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
487
· Visningar
24 570

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp