Vad gör vi? Del CLXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade en finfin helg med heldag på Elmia med en kompis på fredagen, och sen god frukost och promenad på lördagen innan hemfärd :) Igår var jag och sjöng i kyrkan, och blev för en gångs skull nöjd även med det som spelades in! (Tycker ofta att det låter bra irl, men inte riktigt lika bra inspelat 😅).

Jobbveckan började med bra, även om det är mycket att göra..
 
Dricker vatten. Alltså, dessa 2,5l om dagen (som jag bör få i mig utöver annan dricka, enligt såväl urologen som läkaren på akuten), det är fasen kämpigt. Jag gillar inte vatten - det går lite lättare med soda stream, men jag måste fortfarande aktivt se till att få i mig för det sker verkligen inte "av sig självt". Heja heja.
 
Har benen lindade mest hela tiden pga svullnad, men behövde låta huden andas och återfuktas lite. Det tyckte herr ludenben var en väldigt god idé
IMG_8158.jpeg
 
Inte bra dag. Vaknade med svår ryggvärk igen och hittar inte mina paraflex de är spårlöst försvunna. Jag har årskontroll på fredag och behöver ta prover innan. Gick till VC för provtagning och fick vänta 45 minuter tills jag tröttnade och letade reda på någon som kunde ta prov. Då visade det sig att mottagningen glömt att skicka remiss. Så nu måste jag gå tillbaka imorgon.

Körsbäret på grädden på moset på kakan var att postnord meddelade att de inte kommer leverera till dörren utan till porten eftersom paketet väger mer än 20 kg (27). Trots att bitiba skriver på sin hemsida att de kommer välja en annan leverantör efter postnords beslut så likt förbaskat är det postnord som levererar. Pratade med bitiba, de säger att jag inte ska svara när postnord ringer så paketet går i retur och sedan skickas igen.

Men jag ska nog svara och be om hjälp att bära upp kattsanden. Resten kan jag gå upp med i omgångar. Jag behöver börja med Megaras specialfoder asap.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 337
  • Låst
Tjatter Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut... Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
73 101
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
487
· Visningar
24 519

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp