Vad gör vi? Del CLXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger i sängen och borde egentligen försöka sova, men hjärnan kräver lite extra dopamin just ikväll så jag tillåter mig att slöscrolla lite till. Usch vilken jobbig dag det har varit, jag har verkligen inte känt mig som mig själv och fått bita tillbaka både tårar och vassa kommentarer flera gånger. Oklart vad det beror på, det är som sagt inte alls likt mig, men det var kanske bara en sådan dag helt enkelt. Hoppas känna mig i form för att ta nya friska tag imorgon! Har en mysig feel good-bok igång på Storytel och tänkte att den ska få vagga mig till sömns snart 😊
 
Jag har panik. Megara mår inte bra. Hon krafsar i lådan men inget händer. Och det värsta är att hon inte har någon aptit. Vet inte om hon har ont eller om hon bara blir allmänt arg när jag klämmer henne på magen. Ska ta in henne imorgon till vet. Någon som vet om Awake sjukhuset som ligger vid Hornstull är bra?

Varför i helvete kom jag på idén att söva henne?
 
Jag har panik. Megara mår inte bra. Hon krafsar i lådan men inget händer. Och det värsta är att hon inte har någon aptit. Vet inte om hon har ont eller om hon bara blir allmänt arg när jag klämmer henne på magen. Ska ta in henne imorgon till vet. Någon som vet om Awake sjukhuset som ligger vid Hornstull är bra?

Varför i helvete kom jag på idén att söva henne?
Jag har endast hört bra om Awake. Stackars Megara :heart Kissar hon som vanligt? Hon måste nog få loss sin förstoppning med lavemang.
 
Ligger i sängen och borde egentligen försöka sova, men hjärnan kräver lite extra dopamin just ikväll så jag tillåter mig att slöscrolla lite till. Usch vilken jobbig dag det har varit, jag har verkligen inte känt mig som mig själv och fått bita tillbaka både tårar och vassa kommentarer flera gånger. Oklart vad det beror på, det är som sagt inte alls likt mig, men det var kanske bara en sådan dag helt enkelt. Hoppas känna mig i form för att ta nya friska tag imorgon! Har en mysig feel good-bok igång på Storytel och tänkte att den ska få vagga mig till sömns snart 😊
Ibland blir det sådär bara 🤗
I tisdags hade jag ett totalt mental breakdown på jobbet, visst det har hänt förr men inte där jag är nu och det var längesen. Det blev bara för mycket av allt, privat, pms, jobb…

Fick grina hos kollegan som också sa att man får vara ledsen. Sen fick hon mig att skratta också ❤️

Men ja, kontentan av det hela var att ibland vet man inte varför - det bara blir. Och så kan det vara!
 
Suck. Igår tänkte jag på hur fint det vore att fotografera på några ställen här i närheten, för det ligger fina, gula höstlöv överallt. Jag såg till att få hit kameran som var hos min mor och började mentalt förbereda mig. Imorgon ska jag dessutom fotografera en väns hund. Vad händer idag? Jo, det går runt folk med lövblåsare för att ta bort alla fina löven! Hade de inte kunnat vänta åtminstone två dagar till?!
 
Jag kapitulerade i morse och åt en smärtstillande. Drog till med en stark en till och med :o
Jag vet att man inte ska ta smärtstillande för träningsvärk men det var nära att jag inte ens tog mig ur sängen, fick liksom åla och halvt ramla ner på golvet. Kunde inte sätta mig och kissa för att det gjorde för ont och löste det till slut i duschen :o
 
Jag har panik. Megara mår inte bra. Hon krafsar i lådan men inget händer. Och det värsta är att hon inte har någon aptit. Vet inte om hon har ont eller om hon bara blir allmänt arg när jag klämmer henne på magen. Ska ta in henne imorgon till vet. Någon som vet om Awake sjukhuset som ligger vid Hornstull är bra?

Varför i helvete kom jag på idén att söva henne?
Nu har du kanske tagit dig iväg redan, men dom var jättefina och duktiga när jag varit där med min valp.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 337
  • Låst
Tjatter Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut... Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
73 101
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
487
· Visningar
24 519

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp