Ligger i sängen och försöker sova.
Trött men kan inte slappna av riktigt
Trött men kan inte slappna av riktigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har endast hört bra om Awake. Stackars Megara Kissar hon som vanligt? Hon måste nog få loss sin förstoppning med lavemang.Jag har panik. Megara mår inte bra. Hon krafsar i lådan men inget händer. Och det värsta är att hon inte har någon aptit. Vet inte om hon har ont eller om hon bara blir allmänt arg när jag klämmer henne på magen. Ska ta in henne imorgon till vet. Någon som vet om Awake sjukhuset som ligger vid Hornstull är bra?
Varför i helvete kom jag på idén att söva henne?
@MJLee Du kan testa med microlax hemma. Men har hon inte ätit eller druckit på länge så måste hon in till veterinär (vilket jag vet att du vet, men måste skriva det för dem som läser detta och inte vet).Jag har endast hört bra om Awake. Stackars Megara Kissar hon som vanligt? Hon måste nog få loss sin förstoppning med lavemang.
Ibland blir det sådär baraLigger i sängen och borde egentligen försöka sova, men hjärnan kräver lite extra dopamin just ikväll så jag tillåter mig att slöscrolla lite till. Usch vilken jobbig dag det har varit, jag har verkligen inte känt mig som mig själv och fått bita tillbaka både tårar och vassa kommentarer flera gånger. Oklart vad det beror på, det är som sagt inte alls likt mig, men det var kanske bara en sådan dag helt enkelt. Hoppas känna mig i form för att ta nya friska tag imorgon! Har en mysig feel good-bok igång på Storytel och tänkte att den ska få vagga mig till sömns snart
Hipp hipp hurra!Sitter och fyller år på jobb, känner visheten öka.
Grattis!Sitter och fyller år på jobb, känner visheten öka.
Nu har du kanske tagit dig iväg redan, men dom var jättefina och duktiga när jag varit där med min valp.Jag har panik. Megara mår inte bra. Hon krafsar i lådan men inget händer. Och det värsta är att hon inte har någon aptit. Vet inte om hon har ont eller om hon bara blir allmänt arg när jag klämmer henne på magen. Ska ta in henne imorgon till vet. Någon som vet om Awake sjukhuset som ligger vid Hornstull är bra?
Varför i helvete kom jag på idén att söva henne?