Ja, det är faktiskt galet. Är glad att jag slipper en sådan hyresvärd.Men varför detta beteende från deras sida?!? Sjukt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är faktiskt galet. Är glad att jag slipper en sådan hyresvärd.Men varför detta beteende från deras sida?!? Sjukt
Kanske tur i oturen?Ja, det är faktiskt galet. Är glad att jag slipper en sådan hyresvärd.
Ja, det är faktiskt galet. Är glad att jag slipper en sådan hyresvärd.
Eftersom mina föräldrar är döda sen länge så ingår inte jag där iafVarannan vuxen får ekonomisk hjälp av förälder….
Kan väl tycka att det är skillnad på hur. Men det är en hög siffra….
20 000 steg senare så har jag landat i soffan.
Här ska jag sitta tills jag ska gå till sängen.
Varannan vuxen får ekonomisk hjälp av förälder….
Får kolla när de lägger upp klippet för jag lyssnade på ett halvt öra men de sa ngt om att det var det msn kunde tro men att det var många i åldern 30-40 och att just det var överraskande.Gissar att majoriteten är unga vuxna, 18-25 och där stor del står utanför arbetsmarknaden/timvickar/deltidsarbetar.
@Sonic76 jag kan inte räkna in mig i den mängden heller trotts att mina båda föräldrar är i livet.Varannan vuxen får ekonomisk hjälp av förälder….
Kan väl tycka att det är skillnad på hur. Men det är en hög siffra….
20 000 steg senare så har jag landat i soffan.
Här ska jag sitta tills jag ska gå till sängen.
Nej inte jag heller. Men mina skulle göra det om det behövdes. Nöjd över att det inte behövs dock.@Sonic76 jag kan inte räkna in mig i den mängden heller trotts att mina båda föräldrar är i livet.
Jodå kanske det. Har aldrig frågat.Nej inte jag heller. Men mina skulle göra det om det behövdes. Nöjd över att det inte behövs dock.
Tänker att det är sånt man vet?Jodå kanske det. Har aldrig frågat.
Mycket möjligt har aldrig funderat på att be om pengar. Men visst pappa har pengar.Tänker att det är sånt man vet?
Tänker mer på vilket förhållande man har till sina föräldrar.Mycket möjligt har aldrig funderat på att be om pengar. Men visst pappa har pengar.