Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du menar väl art-izt?Nä, men art-ist!
Nu sitter vi på flygplatsen och väntar. Nu öppnar gaten!
En VUXEN kompis hade sagt vad som stör...En vettig kompis hade sagt vad det är som skaver.
Jag med! Sambon hade som tur var satt upp söta taklampor i alla rum innan jag flyttade in förutom köket. Men ska försöka göra en egen i keramik någon gång.Suckar åt att vi behöver tre taklampor till. Jag hatar taklampor och vill ju då gärna ha något som blir en fin inredningsdetalj om man nu ska ha en. Utan taklampa blir det bökigt när man ska städa så... blöh.
Nu är jag iaf ledig en vecka och snart har vi nog internet hemma. Blir så mycket lättare att få ordning på allt då.
Matkonto på 14000/månad
Var det en väldigt stor familj??
Mitt problem verkar framförallt vara att de lampor jag gillar är stooora (så att man slår huvudet i dem) och/eller dyra, nästan 2000kr/lampa Hoppas på att hitta någon dyr, fin lampa på black Friday-rea om det inte dyker upp begagnat. Då kanske man kan unna sig en iaf, så kan man ha fullampor i rummen där man sällan är.Jag med! Sambon hade som tur var satt upp söta taklampor i alla rum innan jag flyttade in förutom köket. Men ska försöka göra en egen i keramik någon gång.
Visst är det en lien segerkänsla när man kommer på en lösning alldeles själv!Känner mig som ett geni! Jag köpte ättika i morse för att göra rent tvättmaskinen. Men korken satt så j*vla hårt att jag omöjligt kunde få upp den. Så funderade jag lite, värmde vatten i vattenkokaren till 80 grader (älskar att kunna ställa in temperaturen!) Och hällde vattnet över korken. Det gjorde korken mjukare, och då blev det hur lätt som helst att öppna den!
Så nu, nu kan jag försöka få bort parfymlukten från tvättmaskinen...
Tack!Grattis i efterskott @Fjordfrälst och @Malin_L !