Vad gör vi? Del CLXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Började min födelsedag med köttbullesmörgås, nyponsoppa och kaffe- som jag oftast vill göra 😊. Red ut längs samma sväng som de sista söndagarna; men satt av då den långa backen nedför i lövskogen var halkig samt pållan ville kissa men ändrade sig så det gjorde hon direkt i boxen sedan 😄. Hittade en bra uppsittarsten direkt och red vidare på härligt pigg pålla 😁😍.
Sen innan vi skulle iväg kom brorsan med eco gröna vindruvor 😍 och på grillningen hos svärfar med familj) fick jag fler presenter (rosa hovkrats med borste och ett par burkar rose vin från Dark horse, aldrig provat innan)😍.
 
Hamztah!
20231030_194743.jpg
 
Suckar åt att vi behöver tre taklampor till. Jag hatar taklampor och vill ju då gärna ha något som blir en fin inredningsdetalj om man nu ska ha en. Utan taklampa blir det bökigt när man ska städa så... blöh.

Nu är jag iaf ledig en vecka och snart har vi nog internet hemma. Blir så mycket lättare att få ordning på allt då.
 
Skön dag idag som blev betydligt mer produktiv än igår :) Röjt lite, planterat om paprika + chili och ätit middag med kompis. Vi fick över så varsin matlåda till imorgon dessutom. Nu myser jag med Lillkatten framför en dokumentär om en utgrävning efter en försvunnen pyramid :love: (Lilla herrn har gått och lagt sig för länge sen.)
 
Ska strax lägga mig men ska bara se klart första avsnittet av serien DNA på SVT play. Har hunnit med en del i dag även om jag tagit det mest lugnt, städat och haft mig och ska avsluta kvällen med att lägga mig tidigt i en renbäddad säng som jag och spionen bäddade för en stund sedan :D Ska bli så skönt! :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 335
  • Låst
Tjatter Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut... Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
73 100
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
479
· Visningar
23 974
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp