Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har kört i gång diskmaskinen och stör mig på att den låter högt. Äter nu lunch. Sedan renbäddning av säng och en maskin tvätt igång tänkte jag och så prommis med spion. Blir ugnspannkaka till middag. Har inte gjort det på många herrans år och tror jag misslyckades då så frågan är om jag ska kolla ett recept för säkerhets skull.... Tänkte ha bacon i då jag inte har fläsk, kan man ha det? Eller bredvid istället bättre?
En lugn och skön dag är det tänkt.
Tack!Grattis på födelsedagen!
Grattis till både @Fjordfrälst och @Malin_L !
Nu ska jag spara bilden av tårtan som @athena_arabians lade upp - undrar om det går att övertala nån konditor att göra en liknande för mindre än en månadslön..
Grattis till bade @Malin_L och @Fjordfrälst
Som svar pa fragan om att nagon gor en sadan for mindre an en manadslon kan jag tala om att jag atit av ett par liknande skapelser. De var inte goda. Alls. Valdigt stabbiga och trakiga att ata. En vanlig hemgjord gradd tarta ar sa mycket godare ... och familjen vagrar numera tartor utan vill att jag gor dem sa de ar luftiga och goda.