Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du ändrar så kolla med Bageri BrantingstorgJag är övertygad om att det finns skickliga konditorier (vi har ju flera sådana i Uppsala) som klarar att göra det på ett helt suveränt sätt. Nån som verkligen behärskar hantverket, och då tänker jag även på fyllningar (inte "bara" hur det ser ut på utsidan). Jag tänker mig bl a bavaroise, kanske (jag äter helst inte vaniljkräm, t.ex, avskyr konsistensen på det..). Men som sagt, jag vill nog inte veta vad notan landar på om jag knallar in med en sån beställning, så det kommer nog inte att hända!
Blocket?Har gått ca 15000 steg idag.
Möblerat om
Önskar bara jag kunde bli av med marsvinet.
Buren tar väldigt stor plats och han skräpar ner.
Har försöktBlocket?
När jag skulle åka hem ikväll upptäckte jag en gul remsa under ena vindrutetorkaren. Mycket förvånad tog jag loss den, tänkte att det var en bot och undrade om de börjat lappa bilarna? Något som aldrig hänt tidigare.Löst av kollegan och sitter med dagen första kopp kaffe och en burk kvarg till frukost.
Gjorde en suspekt parkering i garage igen, helt hänsynslöst mot vaktbolaget men jag har vikt ihop badlakanet i baksätet, lyft över säcken med hundmat till bagaget tillsammans med ett par flugskydd till hästarna, takräcket och dragit för bagagegardinen så ingen ser det och morötterna.
Roade mig även med att ta ett foto på hur det ser ut. Efter jag tog kortet så har två av bilarna åkt hem med sina ägare. Alla parkeringsplatser syns inte på bilden. Jag har ockuperat två rutor och en bil står parkerad emot reglerna över helgen utan tillstånd, så förutom min suspekta parkering står det en godkänd parkering och en felparkerad.
(förlåt men måste på skämt säga Buke slagordet)Diskmaskinen pep om en felkod. Vi fick hala fram grovdammsugaren och tömma den på vatten och göra rent filtret. Sambons kaffebönor var boven
Diskmaskin eller sambon?(förlåt men måste på skämt säga Buke slagordet)
DUMPA!