Tidig läggdags så nu ska jag försöka sova
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det inte besvärligt att sova med papiljotter?Nu ska jag föna håret och sen rulla det. Därefter läggdags, väckning 4.42.
Herregud - det ar ju nastan imponerande att man kan hitta sa mycket att lagga pengar pa!Tittar på Lyxfällan, det är fascinerande på ett väldigt skrämmande sätt. Nästan 85000 i inkomst och ändå går de back 40 600 varje månad! Hur är det möjligt?! De lägger ut över 125 000 varje månad
Eller hur!Herregud - det ar ju nastan imponerande att man kan hitta sa mycket att lagga pengar pa!
Eller hur!
De har ingen direkt jättelyxig villa eller dyra bilar heller, bara väldigt väldigt mycket saker. Bara matkontot var över 14000 varje månad. Över 3 miljoner i skulder
Matkonto på 14000/månadEller hur!
De har ingen direkt jättelyxig villa eller dyra bilar heller, bara väldigt väldigt mycket saker. Bara matkontot var över 14000 varje månad. Över 3 miljoner i skulder
Ja det gör ju det. Betala skulder med nya skulder kan ju verkligen krascha en ekonomi väldigt snabbt.Iofs växer väl skulder väldigt snabbt om de går till inkasso. Och betalar ockerräntor på nya lån så man kan betala tillbaka de gamla.
Jag får sån ångest av att se på det programmet. Jag kan bara inte göra det. Blir totalstressad!Tittar på Lyxfällan, det är fascinerande på ett väldigt skrämmande sätt. Nästan 85000 i inkomst och ändå går de back 40 600 varje månad! Hur är det möjligt?! De lägger ut över 125 000 varje månad
Vad kul att du gillade den so far!Tittar på SVTs Historien om Sverige, första delen börjar idag. Verkar vara en trevlig serie med nyare forskning
Är det inte besvärligt att sova med papiljotter?
En vettig kompis hade sagt vad det är som skaver.Jag märker att min kompis är ledsen på mig men hen vill inte svara längre Det måste varit något jag sa i fredags eller om jag missuppfattade att jag kunde swisha i efterhand? Usch, det känns jättejobbigt
Fattar inte heller!Tittar på Lyxfällan, det är fascinerande på ett väldigt skrämmande sätt. Nästan 85000 i inkomst och ändå går de back 40 600 varje månad! Hur är det möjligt?! De lägger ut över 125 000 varje månad