Suck, tänkte veckohandla men Länsförsäkringars app funkar inte…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!
Grattis på din dag. Fick även äran att gratta ridlärare på sin 20+10 årsdagen idag när vi var ute och hade morgonfodring på Ridskolan.Så mysigt med firande i lite förskott av min födelsedag med älsklingen, mamma och särbo och brorsan med familj ❤. Fått en underbar blombukett med bla härligt röd höstfärg och fina presenter. När jag bodde hemma önskade jag ofta jultallrik på min födelsedag och idag, med lite firande en dag i förväg, fick det allt bli så! Har ju ändå snöslaskat ett par dagar så blev sååå sugen
. Och så gott det var!
. Så även årets första glögg och då ett par favoriter; Dufvenkroks hjortronglögg och Saturnus hallon/lakrits med pepparkakor och så pannacottatårta med apelsinspegel toppad med satsumas och silverkulor
.
Nu överträffade du dig själv tror jag! Vilken underbar!
Nu överträffade du dig själv tror jag! Vilken underbar!
Grattis på din dag. Fick även äran att gratta ridlärare på sin 20+10 årsdagen idag när vi var ute och hade morgonfodring på Ridskolan.
@Malin_L på din dag också. Ni och dottern på samma dag.
Tack!!Grattis på din dag!![]()
Tack!Grattis till både @Fjordfrälst och @Malin_L !
Nu ska jag spara bilden av tårtan som @athena_arabians lade upp - undrar om det går att övertala nån konditor att göra en liknande för mindre än en månadslön..![]()
Tack!Grattis @Malin_L och @Fjordfrälst