Vad gör vi? Del CLXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
16991715079413274696880980466908.jpg

Paket på sängen här istället för frukost! Passar mig mycket bättre!
 
Jag var på halloween fest igår. Jag dricker inte men jag känner mig bakfull 🤣

Skönt att man börjar jobba 4 sagar i veckan nästa vecka. Längtaaar.

Idag var det soligt och fint. Ska göra något roligt med två hästar idag. Trimma dressyr på ridbanan kanske. :P
 
Så mysigt med firande i lite förskott av min födelsedag med älsklingen, mamma och särbo och brorsan med familj ❤. Fått en underbar blombukett med bla härligt röd höstfärg och fina presenter 😍. När jag bodde hemma önskade jag ofta jultallrik på min födelsedag och idag, med lite firande en dag i förväg, fick det allt bli så! Har ju ändå snöslaskat ett par dagar så blev sååå sugen 😁. Och så gott det var! 😋😍. Så även årets första glögg och då ett par favoriter; Dufvenkroks hjortronglögg och Saturnus hallon/lakrits med pepparkakor och så pannacottatårta med apelsinspegel toppad med satsumas och silverkulor 😍.
Grattis på din dag. Fick även äran att gratta ridlärare på sin 20+10 årsdagen idag när vi var ute och hade morgonfodring på Ridskolan.

@Malin_L på din dag också. Ni och dottern på samma dag.
 
Senast ändrad:
Älskar höstluften! Och det gråa folk avskyr tycker jag är sååå mysigt.
Har krattat löv hos päronen (som är i varmare land) och ställt ut soptunnan.
Nu kaffe och lussekatt.(som jag aldrig äter före första advent. 🫣)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 335
  • Låst
Tjatter Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut... Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
73 099
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
467
· Visningar
23 710

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp