Suck, tänkte veckohandla men Länsförsäkringars app funkar inte…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!
Grattis på din dag. Fick även äran att gratta ridlärare på sin 20+10 årsdagen idag när vi var ute och hade morgonfodring på Ridskolan.Så mysigt med firande i lite förskott av min födelsedag med älsklingen, mamma och särbo och brorsan med familj ❤. Fått en underbar blombukett med bla härligt röd höstfärg och fina presenter . När jag bodde hemma önskade jag ofta jultallrik på min födelsedag och idag, med lite firande en dag i förväg, fick det allt bli så! Har ju ändå snöslaskat ett par dagar så blev sååå sugen . Och så gott det var! . Så även årets första glögg och då ett par favoriter; Dufvenkroks hjortronglögg och Saturnus hallon/lakrits med pepparkakor och så pannacottatårta med apelsinspegel toppad med satsumas och silverkulor .
Nu överträffade du dig själv tror jag! Vilken underbar!
Nu överträffade du dig själv tror jag! Vilken underbar!
Grattis på din dag!Tack!
Grattis på din dag. Fick även äran att gratta ridlärare på sin 20+10 årsdagen idag när vi var ute och hade morgonfodring på Ridskolan.
@Malin_L på din dag också. Ni och dottern på samma dag.
Tack!!Grattis på din dag!
Tack!Grattis till både @Fjordfrälst och @Malin_L !
Nu ska jag spara bilden av tårtan som @athena_arabians lade upp - undrar om det går att övertala nån konditor att göra en liknande för mindre än en månadslön..
Tack!Grattis @Malin_L och @Fjordfrälst