Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis på din dag !Så mysigt med firande i lite förskott av min födelsedag med älsklingen, mamma och särbo och brorsan med familj ❤. Fått en underbar blombukett med bla härligt röd höstfärg och fina presenter . När jag bodde hemma önskade jag ofta jultallrik på min födelsedag och idag, med lite firande en dag i förväg, fick det allt bli så! Har ju ändå snöslaskat ett par dagar så blev sååå sugen . Och så gott det var! . Så även årets första glögg och då ett par favoriter; Dufvenkroks hjortronglögg och Saturnus hallon/lakrits med pepparkakor och så pannacottatårta med apelsinspegel toppad med satsumas och silverkulor .
Grattis på din dag!Uj jösses vad det kändes som magen stod i 7 hörn efter all god mat och dryck . Var himla skönt sedan att åka till stallet ikväll och röra på mig lite medan älsklingen var kvar hemma och myste med katterna .
Pållan och hagkompisen var sist att komma in och efter att först ha mellanlandat i spolspiltan och jag ledde henne mot boxen och skulle ställa upp henne utanför höll hon inte med utan gick på som en ångvält typ; bestämd och hungrig fjorda ville givetvis in i sin box . Nåja; hon fick självklart lite av sitt insläppshö medan jag gjorde iordning henne för lite kvällsjogg i linan över bom en liten stund på ridbanan . Nu är det sovtajm efter en riktigt härlig lördag .
Tänkte jobba lite nu på morgonen, men VPN vägrade funka på jobbdatorn. Har lagt felmeddelande till IT och får åka in lite tidigare imorgon bitti istället och göra det jag skulle.
Ska åka till föräldrarna vid lunchtid ungefär och hjälpa till med att hämta "nytt" soffbord från en loppis. Mamma och jag hittade det igår men det går inte in i deras mindre bil. Fram tills dess ska jag nog göra så lite som möjligt...
Diklofenak är väl ännu värre än ipren?Väl i säng piggade jag på mig och kunde inte somna alls. Tog Alvedon och Diklofenak för huvudet och det funkade så då mådde jag ju bra igen och var inte trött heller. Pratade först med min syster och sedan med dottern. Nu äter jag havregrynsgröt eftersom jag är hungrig, kan inte sova då så lika bra att råda bot på det medan andan är på!