Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är Rödluvan och sambon har en onepiece i form av en drakeHar piffat upp mig och sminkat mig till en katt. Ska på halloween fest ikväll med härliga vänner
Hahaha älskarJag är Rödluvan och sambon har en onepiece i form av en drake
Det stinker kattpiss ute så pass att det stinker in också Tror inte det är löven, men kan ha fel, men jösses vilken stank alltså!
Tömmer hyllor och förvaring extremt långsamt. Delvis pga barn hemma och han behöver inte se allt jag slänger, då kommer han vilja spara allt
Lite vid 12 sedan har inte jag varit ute. Sambon och dottern var ute vid 5 de kände inget. Stinker det hos er nu alltså.Insåg i en grupp jag är med i att jag inte är den enda som har luktat att det stinker kattpiss. jag har ingen katt ens men blev fundersam över stanken... Så märkligt ändå, och ska tydligen vara på många ställen! Hur har du det @Krålus stinker det hos dig? Läste att det gjorde det
Är nånting som började i Örebro i morse närmade sig wingfield vid 11/12 och nu tydligen kusten.Var? Utomhus eller inomhus?
Utomhus kan det lukta illa när löven börjar förmultna.