Jag brukar tända ljus på kyrkogården hemma istället för mormors grav 30 mil bort.Skulle vilja gå och tända ljus på mormors grav men den är närmare 30 mil från mig så det går inte i år heller
Tänk att man kan sakna någon så mycket 17 år efter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag brukar tända ljus på kyrkogården hemma istället för mormors grav 30 mil bort.Skulle vilja gå och tända ljus på mormors grav men den är närmare 30 mil från mig så det går inte i år heller
Tänk att man kan sakna någon så mycket 17 år efter
Var? Utomhus eller inomhus?Insåg i en grupp jag är med i att jag inte är den enda som har luktat att det stinker kattpiss. jag har ingen katt ens men blev fundersam över stanken... Så märkligt ändå, och ska tydligen vara på många ställen! Hur har du det @Krålus stinker det hos dig? Läste att det gjorde det
https://svt.se/nyheter/lokalt/orebro/mystisk-doft-over-lanet-luktar-ruttet--dlhkdk kan det vara dettaVar? Utomhus eller inomhus?
Utomhus kan det lukta illa när löven börjar förmultna.
Det stinker kattpiss ute så pass att det stinker in också Tror inte det är löven, men kan ha fel, men jösses vilken stank alltså!Var? Utomhus eller inomhus?
Utomhus kan det lukta illa när löven börjar förmultna.
Min katt låter också. Högt och ordentligt. Det har han "alltid" gjort.Somnade visst en stund på soffan efter lunch. Fick en katt som mjauade uppfordrande att jag skulle göra plats åt honom. Han har nöjt sovit i min famn