Lämna bort begagnade sadel till försäljning

hast_galen

Trådstartare
Hej!
Jag har en dressyr sadel (en ganska ovanlig här i Sverige) är en sommer remos musica 18tum som köptes ny sommaren 19 som jag tänkte lämna bort på försäljning, har haft den hos en lokal sadel utprovare men hon har lagt av nu, så vilka är bäst på att sälja begagnade sadlar? Vart rekommendera ni att lämna iväg den för att sälja den, har provat själv att försöka sälja den till under pris men inte lyckats

Hej!
Jag har en dressyr sadel (en ganska ovanlig här i Sverige) är en sommer remos musica 18tum som köptes ny sommaren 19 som jag tänkte lämna bort på försäljning, har haft den hos en lokal sadel utprovare men hon har lagt av nu, så vilka är bäst på att sälja begagnade sadlar? Vart rekommendera ni att lämna iväg den för att sälja den, har provat själv att försöka sälja den till under pris men inte lyckats
Det är svåra tider för sadelförsäljning, marknaden är inte riktigt som den varit.

Kan du prova att annonsera på Ebay så du når andra länder ?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! För två år sedan flyttade jag ifrån Stockholm till en mindre hästgård utanför uppsala för att uppfylla min dröm om att skaffa egen...
2 3
Svar
43
· Visningar
8 857
Utrustning Snart blir det körhäst av henne istället... Jag är i sadeldjungeln igen. Fröken är inte så himla knepig att hitta nåt som ligger bra...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
10 523
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Hej! Har nu provat en del Teknasadlar och fastnat för Tekna dressyr A-line vilken passar bra. Jag provade en sadel som var ca 4 år...
Svar
6
· Visningar
4 464
Senast: Jolo
·
Utrustning Jag köpte för ett år sedan en sprillans ny sadel av en lokal ridsportbutik. Jag har tyckt att det känts lite snett att rida i den, men...
2
Svar
22
· Visningar
2 607
Senast: Gimlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Akvarietråden V