Vad gör vi? Del CLXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Laddar för en förmiddag i skogen, veckan som gått har varit hysterisk, men nu är alla utvecklingssamtal klara och jag kan fokusera på undervisning igen. Nåja lite saker att följa upp, men på det stora hela en nöjd grupp elever med trevliga föräldrar. :)

Men jag tokdäckade igår när jag kom hem, åt och sen la jag mig i soffan för att titta på På spåret. Sen var det slut utan att jag hade sett mer än en resa 🙈😂 Så sängen vid 21 och nu rätt utvilad. :)
 
Nyduschad på jobbet, en mugg vatten och två koppar kaffe + ½ l kvarg och en banan till frukost. :d
Samma fina parkering i garaget som vanligt, har inte hört något mer om det och inte samma vakt på plats idag så troligen är både min suspekta parkering godkänd och även att jag har foder i bilen. :grin:

Insåg när jag drog till täcket i morse att vi varit fyra i sängen inatt igen, om den fjärde är densamma som tidigare eller någon ny kompis vet jag inte. Får väl vara tacksam att den låg på och inte under täcket. :cautious:

😸🐭☠️
 
Alltså. Min hundslyngel och min gamla katt.

Jag har puttat igen sovrumsdörren så hunden inte kan sticka iväg efter katten. Det blir lugnare sömn då....

Katten har klagat på nätterna men jag har antagit att det är det sedvanliga "jag har bajsat - så du vet"

Nu låg hunden i komposthagen för han ville inte vara i sängen. Då puttar katten upp dörren och kliver in i sovrummet.
Varför :confused:
 
Alltså. Min hundslyngel och min gamla katt.

Jag har puttat igen sovrumsdörren så hunden inte kan sticka iväg efter katten. Det blir lugnare sömn då....

Katten har klagat på nätterna men jag har antagit att det är det sedvanliga "jag har bajsat - så du vet"

Nu låg hunden i komposthagen för han ville inte vara i sängen. Då puttar katten upp dörren och kliver in i sovrummet.
Varför :confused:
För att han är katt :confused:
:)
 
IMG20231111090209.jpg

Vackert idag 😍
 
Har handlat. Jäkla slit och släp hela tiden! Varför handlar jag så tung mat? Skulle vilja väga kassarna någon gång för att se hur mycket det är egentligen.
Sen bara att stänga bakluckan utan att ställa pappkassar på blöt mark samt öppna porten till trapphuset (som är en sån som stängernas själv). Det är en kamp att vara ensam ibland…
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 357
  • Låst
Tjatter Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut... Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
73 105
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
512
· Visningar
25 930

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp