<snip> Nu har jag läst i kapp mig på Flashback om föräldrarna som gav sitt barn ättika. <sniip>
Jag googlade och ... jag kan inte ens saga nagot ... hur vidriga manniskor det finns.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
<snip> Nu har jag läst i kapp mig på Flashback om föräldrarna som gav sitt barn ättika. <sniip>
Usch har inget emot vargar eller andra djur men min hund låter de bli!Jag hoppaz att den mezt närgångna i mitt zkåneområde är en av dom zkyddzjaktade, dom tog lite för många djur o zkrämde zkiten ur folk o hundägare ,och ja den tog en hund
Rimligheten att jag strax efter detta startade en tråd om flygTidigt i säng! Är bra trött så kan nog somna också…
För att han är kattAlltså. Min hundslyngel och min gamla katt.
Jag har puttat igen sovrumsdörren så hunden inte kan sticka iväg efter katten. Det blir lugnare sömn då....
Katten har klagat på nätterna men jag har antagit att det är det sedvanliga "jag har bajsat - så du vet"
Nu låg hunden i komposthagen för han ville inte vara i sängen. Då puttar katten upp dörren och kliver in i sovrummet.
Varför
DE ÄR ÖVERALLT!Hur många finns det egentligen?
Är de klonerDE ÄR ÖVERALLT!
Visa bifogad fil 131721
Vackert idag
Eller så plockar du av dig koftan, kontaktar hc, förklarar både läget och smärtläget och får annan hjälp med smärtlindring.Så jäkla ont i ryggen idag
Reumatologen satte ju ut mediciner så får la leva med det.
Det sitter ju i huvudet enligt honom