HoppsanJag är insnöad jag... bokstavligen
Helt ärligt vet jag inte hur jag ska ta mig ut. Jaja, det ordnar väl sig på något vis
Edit: #jämtland #älskasnö-ihelvete #fanvadlessjagär
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HoppsanJag är insnöad jag... bokstavligen
Helt ärligt vet jag inte hur jag ska ta mig ut. Jaja, det ordnar väl sig på något vis
Edit: #jämtland #älskasnö-ihelvete #fanvadlessjagär
Står på väntelistaEller så plockar du av dig koftan, kontaktar hc, förklarar både läget och smärtläget och får annan hjälp med smärtlindring.
Jag vet ju vem de är, har bott i "området", men kände inte dem (de är sådana typer av människor jag inte vill ha i min närhet, och det utan att jag visste om vad de gjort utan just typen av människor om det går att förstå vad jag menar, svårt att förklara känner jag). Det är så svårt att tänka sig att någon gör så mot sitt barn, att man samtidigt verkar "hyfsat normal" utåt sett så att ingen reagerar. Världen är ond ibland.Jag googlade och ... jag kan inte ens saga nagot ... hur vidriga manniskor det finns.
Jag tror jag förstår lite hur du känner. Efter min viktoperation blir jag så vrålhungrig ibland, speciellt på natten, att det gör så ont i magen. Sugen på att äta är jag inte ändå, ingen matlust så att säga, men magen värker kraftigt av typ hunger. Var aldrig så tidigare. oftast är detta dock på natten så jag vaknar av det.Är så less på min ickefungerande mage. Idag vaknade jag och var så hungrig att hela magen gjorde ont. Samtidigt som jag verkligen inte har någon aptit...
Men varför satte han ut dem? Vad är det för mediciner? Och hur ska du hantera smärtan enligt honom?Så jäkla ont i ryggen idag
Reumatologen satte ju ut mediciner så får la leva med det.
Det sitter ju i huvudet enligt honom
Och du överlevde? Jag hade behövt hjärtstartare direkt. Överlevde den fjärde?Nyduschad på jobbet, en mugg vatten och två koppar kaffe + ½ l kvarg och en banan till frukost.
Samma fina parkering i garaget som vanligt, har inte hört något mer om det och inte samma vakt på plats idag så troligen är både min suspekta parkering godkänd och även att jag har foder i bilen.
Insåg när jag drog till täcket i morse att vi varit fyra i sängen inatt igen, om den fjärde är densamma som tidigare eller någon ny kompis vet jag inte. Får väl vara tacksam att den låg på och inte under täcket.