Vad gör vi? Del CLXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag googlade och ... jag kan inte ens saga nagot ... hur vidriga manniskor det finns. 😡😢
Jag vet ju vem de är, har bott i "området", men kände inte dem (de är sådana typer av människor jag inte vill ha i min närhet, och det utan att jag visste om vad de gjort utan just typen av människor om det går att förstå vad jag menar, svårt att förklara känner jag). Det är så svårt att tänka sig att någon gör så mot sitt barn, att man samtidigt verkar "hyfsat normal" utåt sett så att ingen reagerar. Världen är ond ibland.
 
Är så less på min ickefungerande mage. Idag vaknade jag och var så hungrig att hela magen gjorde ont. Samtidigt som jag verkligen inte har någon aptit...
Jag tror jag förstår lite hur du känner. Efter min viktoperation blir jag så vrålhungrig ibland, speciellt på natten, att det gör så ont i magen. Sugen på att äta är jag inte ändå, ingen matlust så att säga, men magen värker kraftigt av typ hunger. Var aldrig så tidigare. oftast är detta dock på natten så jag vaknar av det.
 
Nyduschad på jobbet, en mugg vatten och två koppar kaffe + ½ l kvarg och en banan till frukost. :d
Samma fina parkering i garaget som vanligt, har inte hört något mer om det och inte samma vakt på plats idag så troligen är både min suspekta parkering godkänd och även att jag har foder i bilen. :grin:

Insåg när jag drog till täcket i morse att vi varit fyra i sängen inatt igen, om den fjärde är densamma som tidigare eller någon ny kompis vet jag inte. Får väl vara tacksam att den låg på och inte under täcket. :cautious:

😸🐭☠️
Och du överlevde? Jag hade behövt hjärtstartare direkt. Överlevde den fjärde?
 
Det regnar. Och regnar. Lite dagligt småskvätt sedan veckor.
Allt är översvämmat. Överallt.

Känns sådär att SLÄPA liten hund på promenad. Varken han eller jag vill :D

Det ska tydligen bli uppehåll nästa vecka. Och minus. Få se hur det utvecklar sig.
Syndafloden är här?
Kanske får jag skridskobana vid tomten :laugh:
 
Lider med de som har snö. Hua!
Efter en långsam morgon fick jag joggingrundan gjord.
Tittat till päronens hus.
Nu soffan, ponnytrav på datorn, Bergfeldt på mobilen och Idol på tvn. (Somnade ifrån slutet igår)
 
Lider med de som har snö. Hua!

Party all day long ☃️ 🥳 ☃️


FB_IMG_1699696788666.jpg
 
Fick en lapp från biblioteket att jag ska betala boken eller lämna tillbaka. Ringer upp för att kolla varför jag inte fått påminnelser. Får en utskällning om att det är mitt ansvar att hålla koll. Absolut - det argumenterar jag inte emot men en påminnelse hade gjort att jag reagerat att boken är försenad.

/Hon som avskyr att låna böcker just för att de glöms av.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 357
  • Låst
Tjatter Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut... Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
73 105
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
512
· Visningar
25 930

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp