athena_arabians
Trådstartare
Ja, idag vid 12-tiden.Är det fotot taget nu? I så fall, så mörkt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, idag vid 12-tiden.Är det fotot taget nu? I så fall, så mörkt!
Det är ett jävla ofog att värderas utefter antidepressiva! Man kan må dåligt psykiskt och fysiskt samtidigt....De har minskat stelhet och viss smärta.
Dock har jag fortfarande vissa problem och han anser inte att byta från erelzi till annat kan hjälpa.
Så sa de inte i våras.
Han tvärvände när han läste medicinlistan och så g att jag stod på antidepressiva. Han skriver alltså ut mig från reumatologen
Anledningen till att jag ff går på det är att vcläkaren satte ut och ändrade annan medicin så han ville avvakta med att sätta ut fler så att kroppen inte protesterade.
Jag mår ju så satans mycket bättre nu än när de sattes in.Det är ett jävla ofog att värderas utefter antidepressiva! Man kan må dåligt psykiskt och fysiskt samtidigt....
Jo, men jag tänkte på alla som går på antidepp och så får man höra att det andra man söker för är psykiskt. man kan må dåligt på två sätt samtidigt utan att det hör ihop.Jag mår ju så satans mycket bättre nu än när de sattes in.
Så läkaren på vc vill ju prova att sätta ut dem
Är nog väldigt lätt att bli deppig av svår värk dessutom.Jo, men jag tänkte på alla som går på antidepp och så får man höra att det andra man söker för är psykiskt. man kan må dåligt på två sätt samtidigt utan att det hör ihop.
Ja när det stoppar mig från saker och jag har ont så jag har svårt att sovaÄr nog väldigt lätt att bli deppig av svår värk dessutom.
Ja dessutom, tycker inte att man bara kan skylla på att värk tex är psykisk bara för att man äter antidepp och är deppig, utan det kanske man gör för att livet suger pga värken...Är nog väldigt lätt att bli deppig av svår värk dessutom.
Jag sopar först, dammsuger sen och sparar både på påsar och humöret.Jag tvättar och städar och pysslar mellan jag sitter här. Har precis moppat golvet och ska dammsuga. Vet att det är omvänd ordning, men har man en husky sparar man på dammsugaren om man moppar upp päls först och sedan dammsuger grus och damm och sånt. Annars säger det kvickt POFF! och dammsugaren är tjock som ett hus och en ny husky föds ur den, och det vill jag helst undvika, tror det blir som gremlins då.
Har skakat mattor och några ska in i tvättmaskinen några varv också tänkte jag. Blommorna har fått vatten också, det får de för sällan de stackarna.... Jag är en blommördare tyvärr.
Äter PEZ. Och plockade just ut ett Spion-hår ur munnen. Nästa hund ska vara korthårig. Som...som...som.. DOBERMANN!
MÅSTE storstäda idag då det ser hemskt ut hemma och en kompis kommet hit imorgon.
Men är lite lat idag och slöar i soffan istället..
Visa bifogad fil 131748
Någonstans i Jämtland... Jag la i lågen. Vi har fått 53cm på mindre än ett dygn
Ja verkligen. Upplever också att det blir lite renare, att det inte virvlar omkring lika mycket när man först moppat.Nu har jag fuktmoppat också så det är ju rätt rent här nu. Dock, precis efter jag dammsugit och höll på att dra in sladden skakade spionen på sig och en ny tuss flög av honom och landade på golvet. Suck.Jag sopar först, dammsuger sen och sparar både på påsar och humöret.
Wilma hälsar att det är MYCKET roligare med leksaker som springer och har puls än glitterbollar!