Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, den fjärde hade redan lämnat oss andligen och efter min upptäckt så lämnade den min säng och bostaden rent fysiskt.Och du överlevde? Jag hade behövt hjärtstartare direkt. Överlevde den fjärde?
Förstår dem helt och hållet......Nej, den fjärde hade redan lämnat oss andligen och efter min upptäckt så lämnade den min säng och bostaden rent fysiskt.
Jag hoppas verkligen att det inte händer när jag reser bort några dagar i tjänsten och min gnagarfobiska mamma och syster ska vara hus- och djurvakt.
Det får vc ta enligt honomMen varför satte han ut dem? Vad är det för mediciner? Och hur ska du hantera smärtan enligt honom?
Nej, den fjärde hade redan lämnat oss andligen och efter min upptäckt så lämnade den min säng och bostaden rent fysiskt.
Jag hoppas verkligen att det inte händer när jag reser bort några dagar i tjänsten och min gnagarfobiska mamma och syster ska vara hus- och djurvakt.
Innebär detta att han anser att du inte har någon diagnos? Mer än vad han påstår är psykiskt då? Du får kanske byta VC så du kan få en läkare och prata med den om rätt hjälp i så fall. Remiss till smärtmottagning för smärthantering? Vet att en viss antidepp kan man ta mot smärta, har glömt namnet dock. Låtsasont tror jag inte du har dock, men kanske är det bra att "börja om" på vc igen och gå på deras linje för att se om det hjälper, om inte gå vidare igen.Det får vc ta enligt honom
Jag behöver andra psykmediciner då jag har låtsasont
Han satte ut salazopyrin och arcoxia.
Så får jag ta Alvedon vid behov.
Jag ska också sluta med Erelzi om mr inte visar nåt
Wilma hälsar att det är MYCKET roligare med leksaker som springer och har puls än glitterbollar!Du får ta ett allvarligt samtal med Wilma om att hon ska vara snäll mot kattvakterna och leka med glitterbollar istället.
Är det fotot taget nu? I så fall, så mörkt!Visa bifogad fil 131748
Någonstans i Jämtland... Jag la i lågen. Vi har fått 53cm på mindre än ett dygn
Du hinner. Dagen är inte slut än.MÅSTE storstäda idag då det ser hemskt ut hemma och en kompis kommet hit imorgon.
Men är lite lat idag och slöar i soffan istället..
Sant!Du hinner. Dagen är inte slut än.
Han satte ut salazopyrin och arcoxia.
Jag ska också sluta med Erelzi om mr inte visar nåt
Detta var reumatologenInnebär detta att han anser att du inte har någon diagnos? Mer än vad han påstår är psykiskt då? Du får kanske byta VC så du kan få en läkare och prata med den om rätt hjälp i så fall. Remiss till smärtmottagning för smärthantering? Vet att en viss antidepp kan man ta mot smärta, har glömt namnet dock. Låtsasont tror jag inte du har dock, men kanske är det bra att "börja om" på vc igen och gå på deras linje för att se om det hjälper, om inte gå vidare igen.
De har minskat stelhet och viss smärta.Har de medicinerna gjort dig smärtfri då, eller i vart fall minskat smärtorna drastiskt?
Isf låter det ju väldigt märkligt att han tycker avbryta smärtbehandling och att ett byte av psykmedicin istället är nödvändigt.
Jag har också fått mediciner bortplockade och de gånger det hänt är det uteslutande för att de inte gett den effekt/tilltäcklig effekt mot vad de var tänkt ge = ingen direkt mening med att fortsätta ta dem.