Vad gör vi? Del CLXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Aha, inte fri tillgång alltså! :D Det har Spionen, tur det inte verkar påverka ho.... eller det gör det kanske i och med all päls! Är det SÅ jag minskar pälsen?!
Gremlinsregel nr 1, ingen mat efter midnatt.
1699724580876.png
 
Har ätit en matlåda och städat färdigt, två mattor går i torktumlaren- tror jag, om den inte är klar. Sitter med ljusslingor (det är INTE juligt med ljusslingor, det är MÖRKLIGT! :D ) och funderar på var jag ska ha dem.

Spanade lite på mina julgardiner och de är inte tillräckligt stora för att skymma mina fönster, vill ha insynsskydd ju. Kanske ska jag äta lite glass som tröst?
 
Suck, just efter att jag rekommenderat IKEA:s köttermometer så slutar den fungera och påstår att innertemperaturen är 159 grader. Problemet är att den skriker så fort temperaturen överstiger den man tryckt fram till. Har stoppat en analog termometer i köttet. Får se om den fungerar.
 
Även den analoga termometern har fått spunk. Den påstår att vi nu rört oss förbi nöt/lamm till gris. Den har alltså varit inne i mindre än en timme i mycket låg temperatur.
 
Ja det är ju intressant! Är det det landet man befinner sig i eller det landet ursprungshuskyn (i mitt fall då spionen) kommer ifrån som gäller? Spionen är ryss så då gäller den tidszonen, tänk alla som inte kommer ha koll på det!
Vilken del av Ryssland? Sträcker sig ju från finska gränsen till Stilla havet. ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 361
  • Låst
Tjatter Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut... Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
73 105
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
512
· Visningar
25 978

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp