Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gremlinsregel nr 1, ingen mat efter midnatt.Aha, inte fri tillgång alltså! Det har Spionen, tur det inte verkar påverka ho.... eller det gör det kanske i och med all päls! Är det SÅ jag minskar pälsen?!
Har du haft rått kött liggandes i kylen i en vecka?? Det hade jag INTE vågat äta...
Inte mata efter midnatt?
Ja det är ju intressant! Är det det landet man befinner sig i eller det landet ursprungshuskyn (i mitt fall då spionen) kommer ifrån som gäller? Spionen är ryss så då gäller den tidszonen, tänk alla som inte kommer ha koll på det!Jag undrar vilken tids zone's midnatt som galler
Lammet äntligen i ugnen. Jag kommer äta middag vid midnatt
Lammet äntligen i ugnen. Jag kommer äta middag vid midnatt
Då har jag legat i sängen i ett par timmar...Inte helt ovanlig middagstid här! Speciellt när grannarna bjuder över en
Svågern har som gräns förr första november måste allt vara framme ja alltså julsaker.Vi har plockat bort Halloween idag efter att sonen resolut kom släpande på massa pynt och utbrast: ”Mamma, Halloween är faktiskt slut nu! ”
Han tyckte vidare att vi kunde sätta upp julgranen. Men där går gränsen faktiskt.
Beror packning. Det lammet jag hämtade den 27:e vaccat har bäst före 15/11 kalven packat den 23/10 bf 25/11 allt ligger kvar i kylen. Lammet åker i frysen I helgen det andra är det ju lugnt med.Har du haft rått kött liggandes i kylen i en vecka?? Det hade jag INTE vågat äta...
MÅSTE storstäda idag då det ser hemskt ut hemma och en kompis kommet hit imorgon.
Men är lite lat idag och slöar i soffan istället..
I perioder har jag disciplin och energi till det, och I perioder låter jag de förfalla.Just detta gör att det är sååå skönt att städa med nått litet varje dag för att slippa städa som en dåre sedan
Vilken del av Ryssland? Sträcker sig ju från finska gränsen till Stilla havet.Ja det är ju intressant! Är det det landet man befinner sig i eller det landet ursprungshuskyn (i mitt fall då spionen) kommer ifrån som gäller? Spionen är ryss så då gäller den tidszonen, tänk alla som inte kommer ha koll på det!