Vad gör vi? Del CLXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tyckte inte att jag var sugen på kvargen så satte in den i kylen igen. Skulle göra knäckemacka med ost på och tog fram min oöppnade ost...

Blev ingen ostmacka. Nej jag hyvlar inte av mögel. Hela osten smakar gammal och mögel liksom när man gör så.Den ska inte vara så vitprickig heller :( Jag har matfobi orsakad av just möglig ost :( Det blev knäckemacka med smör istället och så tog jag upp ett paket pålägg ur frysen till i morgon. Jag måste köpa ny ost! Det värsta är att de har inte den på Hemköp här utan jag köper den på ICA när jag handlar online. Det ska jag inte göra ännu. Kan inte ta mig dit heller själv... så det blir inte denna sorten som jag varit så sugen på länge...
370236125_748786337264549_7101847968165435007_n.jpg
 
Jag har spenderat större delen av dagen med att slumra 😅 Nu slötittar jag på En plats i solen och är sugen på nåt gott men det får vänta till imorgon, har inget hemma.
 
Övermätt. Lamm är så otroligt gott :d

Nu kollar jag på Aliens och dricker Pepsi max. Älskar klassisk sciffy. Försöker gosa med hungrig katt. Förhoppningsvis så stabiliserar hennes mage sig snart så hon kan börja få lite blötmat. Hon är ganska odräglig just nu.
 
Vi virrade runt i Las Vegas halva morgonen och försökte få tag i någon som kunde hjälpa oss med bilen. Fick till slut tag i en nisse på uthyrningsfirman som försäkrade oss om att vi inte behöver lämna in dem utan lugnt kan köra vidare. Så det gjorde vi.
Nu är vi installerade på motellet i Bakersfield och ska snart ut och äta nåt. Måste bara vila en stund.
 
Tyckte inte att jag var sugen på kvargen så satte in den i kylen igen. Skulle göra knäckemacka med ost på och tog fram min oöppnade ost...

Blev ingen ostmacka. Nej jag hyvlar inte av mögel. Hela osten smakar gammal och mögel liksom när man gör så.Den ska inte vara så vitprickig heller :( Jag har matfobi orsakad av just möglig ost :( Det blev knäckemacka med smör istället och så tog jag upp ett paket pålägg ur frysen till i morgon. Jag måste köpa ny ost! Det värsta är att de har inte den på Hemköp här utan jag köper den på ICA när jag handlar online. Det ska jag inte göra ännu. Kan inte ta mig dit heller själv... så det blir inte denna sorten som jag varit så sugen på länge...
Visa bifogad fil 131802

Med tanke på datumet och att den var oöppnad så tycker jag definitivt att du ska reklamera den!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 362
  • Låst
Tjatter Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut... Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
73 105
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
512
· Visningar
25 984

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp