Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter som du är på min semester, fast den börjar om 2 veckor! Hoppas dock vi slipper rinnande toaletter å trasiga bilar.Men skit. Vi får ta en annan väg tillbaka till Kalifornien än planerat.. måste byta hyrbil. Den har börjat gnälla om service och företaget som hyr ut sa att vi skulle komma in med den direkt.
Stor skillnad mellan vaccat och kött som utsätts för syre
Tror risken är liten!Nu är det förtärt. Det var i original obruten förpackning. Luktade och kändes helt ok. Får se om jag dör av E.coli
Nu är det förtärt. Det var i original obruten förpackning. Luktade och kändes helt ok. Får se om jag dör av E.coli
Ungdomliga grannen kom ner på middag. Hen bara ”Fan Törnis detta smakar som på en redig kinakrog!!”. Tvek om detta var positivt eller negativt!
Tyckte inte att jag var sugen på kvargen så satte in den i kylen igen. Skulle göra knäckemacka med ost på och tog fram min oöppnade ost...
Blev ingen ostmacka. Nej jag hyvlar inte av mögel. Hela osten smakar gammal och mögel liksom när man gör så.Den ska inte vara så vitprickig heller Jag har matfobi orsakad av just möglig ost Det blev knäckemacka med smör istället och så tog jag upp ett paket pålägg ur frysen till i morgon. Jag måste köpa ny ost! Det värsta är att de har inte den på Hemköp här utan jag köper den på ICA när jag handlar online. Det ska jag inte göra ännu. Kan inte ta mig dit heller själv... så det blir inte denna sorten som jag varit så sugen på länge...
Visa bifogad fil 131802