Vad gör vi? Del CLXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har fin morgonTV :love:

Utanför fönstret skuttat en rund och välpälsad ekorre och letar ekollon på gräsmattan. Behöver inte leta så mycket det ligger massor där bland löven

Glad att de kommer till nytta, själv svär jag mest över dem när jag behöver handskas med dem i vår.
 
Regnar ute. Sitter under knocken i min lanestuga i Wales och ska handla julklappar. Funderar pa om jag ska forsoka ringa lusitanostutiteriet for att se om jag kan boka in en lektion i eftermiddag - erbjods tidigare lektion idag, men vet inte om det blir lite irriterande att forsoka boka pa samma dag? Antar att de inte har sa manga andra kunder den har tiden pa aret
 
Behöver jag fler tulpanlökar :confused:
Alla behöver fler tulpanlökar, själv sitter jag på händerna och svär över att jag inte får köpa fler innan jag grävt ner alla mina 400 som fortfarande ligger i lådan pga jobb, jobb och mera jobb. :devil:

Jag är ledig nästa helg och jobbar två dagar veckan efter det, har massor att göra innan mor och syster kommer som hus- och djurvakt medan jag åker iväg på ett par tjänsteresor, så först ska de här 400 ner i jord innan det beställs mer. Har jag tur har de sålt slut innan dess. :mad:
 
Så fort de städat klart i köket ska jag göra ett nytt försök med Stockholms blodbad, att göra ett mindre och inte lika stort som igår med rödbetsjuice på bänk, golv och allt på bänken! 😅

Några skurkar har även snott tillbringaren som hör till juicepressen så det var juice överallt, den här gången börjar jag nog med rödbetorna, sen ingefäran, slår över i en större tillbringare innan jag fortsätter med äpplena, mina GIGANTISKA Aroma! Tänker pressa 3 stycken så får nog ta mer rödbetor om det ska ge mer smak och inte bara färg. Bara äpplena är ca 1 dm i diameter. :d
 
Vi har nästan alltid blivit av med möbler vi har lagt ut på annons! Kör säger jag!

Det hoppas och tror jag. Jag har bestämt att jag ALDRIG mer kommer att köpa nya möbler. Det finns så mycket fint och välgjort på våra loppisar :) !

Absolut! Jag säljer alltid de gamla möblerna när jag köper nya. 😊

Jag har nästan bara begagnade möbler. 🙂
Tack för input :) Jag ska testa att lägga ut det på annons vid lunchtid. Kan inte ta bilder just nu, en katt ligger och sover på bordet 😴
 
Jag sitter och snörvlar med en kopp kaffe. Känns som förkylningen blev värre under natten. Ska göra intresseanmälan till hoppdomarutbildning, fortsätta tvätta, byta sängkläder och städa innan det blir farsdagsmiddag ikväll (eller bonusfar om man ska vara helt korrekt) och köpte en present till detta tillfälle redan i augusti för att den var så klockren så den ser jag framemot att äntligen få ge :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 363
  • Låst
Tjatter Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut... Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
73 105
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
26 062

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp