Vad gör vi? Del CLXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu ska jag baka bregottkakor. Tänkte man kanske kan ha saffran i. Såg ett recept på något som heter rubiner, det såg lätt ut. man kanske kan ha saffran där i med. Kanske ska jag ha ris med saffran i i dag då jag verkar sugen på det....
 
Städat hönshuset, hällt ut en spånbal i hönsgården (i något slags desperat hopp om att det ska bli något torrare en stund.. lera och vatten… :wtf:), bakat - och ätit - kladdkaka med sonen och suttit en stund med akvarellpenslarna.
 
Hur gör man det? Jag har ju handlat online, för 12 dagar sedan, den har legat på samma plats i kylen tills i går då jag öppnade den. Men jag kan ju inte ta mig dit för att lämna den eller hämta en ny och ska inte handla än på typ 2 veckor.
Det brukar gå att reklamera online eller via telefon. Coop har iaf en reklamationstjänst för onlinehandeln.
Jag reklamerade en omogen mango där en gång, de satte tillbaks pengarna på kortet ganska snabbt.
Tänker att butiken som sålde dig den får lösa ev transport, eftersom du handlade online.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 364
  • Låst
Tjatter Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut... Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
73 108
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
519
· Visningar
26 246
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp