Och någon annan sparar också rejält med pengar jämfört med att köpa nytt. Win-win... !Verkar som att matsalsbord och stolar säljs imorgon kväll Vilken tur att jag la ut det, behöver alla pengar jag kan få in
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och någon annan sparar också rejält med pengar jämfört med att köpa nytt. Win-win... !Verkar som att matsalsbord och stolar säljs imorgon kväll Vilken tur att jag la ut det, behöver alla pengar jag kan få in
Jag har slutat lånat ut pengar.Skulle behöva sälja saker för att få in pengar.
Men har inte så mycket att sälja..
Lånade dumt nog ut pengar till en person trots att magkänslan skrek nej.
Måste sluta tro gott om människor
Nej jag vet.Jag har slutat lånat ut pengar.
Ngr kommer jag aldrig se röken av. Andra får jag säkert så småningom.
Och man ska aldrig låna ut mer än vad man har råd att förlora.
Man vill ju hjälpa till. Men nu har jag blivit besviken för många gånger. På folk jag känner.Nej jag vet.
Kände ändå att ok, fick löfte om att få tillbaka, nu en massa ursäkter.
Borde ha sagt nej med tanke på att tom min kusin blåste mig på pengar.
Är alldeles för godtrogen
Brukar kolla blocket, swappie och phonehero ger också ok betaltNu måste jag fnula på vad man kan ta betalt för en mobiltelefon Hatar sånt här.
När ska du vara utflyttad?
Köpte x et gården?
2st formar lasagne i ugnen och disken fixad. Puh. En god dricka ("Cloudberry granade") till mig
Känns som om vi är MÅNGA som gör lasagne idag. Är det lasagnens dag eller något ?!Gör faktiskt lasagne nu.... Hoppas på god! Är hungrig!!!!!
Håller tummarnaSkickade just ivag en jobbansokan pa ett jobb som kanns potentiellt jattespannande, men har haft lite daligt flyt med jobbsoket pa senast, sa vi far se om jag ens kallas till intervju!