Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan väl inte vara dålig planering av oss va?!
Skönt att slippa gården och få det lite enklare ett tag. Du har ju fullt upp ändåJag tänker att allra allra senast 1/12 då vi skiftar ägande då. Det är hans nya som köper.
Får kika på det Det borde stå där ja, har inte läst så nog i det med liten text. :ODet borde finnas information i din orderbekräftelse? Annars hade jag helt enkelt mejlat och bifogat bild.
Kan inte tycka att det ser ut som det hänt något särskilt alls, ser ut att passa fortfarandeDet får vi se
Nu vet jag varför jag fryser, grannen tok vädrar igen. Golvet är kalt som is.
Vilken dag!
Dessa saker har jag gjort idag.
*Mockat lösdrift
*Mockat två boxar +fixa mat till hästar
*Köpt gastromash till Halle
*Köpt farsdag present
*varit på stallmöte och skrivit på avtal på nya stallet
*Varit hemma hos pappa och ätit middag
Nu sitter jag och dricker te samt ska läsa Min Häst tidning. Jag kom på att är man vuxen så kan man faktiskt göra som man vill och köpa en prenumeration
Visa bifogad fil 131904
Har fula fopisarTofflor!
Har fula fopisar
Märkte först när min lägenhet var utkyld. han brukar öppna balkongen när han vaknar sen stänga den när han lägger sig. det blir kallt då under vinterhalvåret.Värmer väl inte gott, nått bättre kan du ha /bor i gammalt hus så är van vid iskalla golv
Märkte först när min lägenhet var utkyld. han brukar öppna balkongen när han vaknar sen stänga den när han lägger sig. det blir kallt då under vinterhalvåret.
Duscha måste man få göra. Säg att man jobbar till 22 och behöver duscha innan man lägger sig.Insåg precis att det nog är lite sent att duscha nu. Vet inte hur mycket det låter och om grannar kan tänkas bli störda. Ska iaf inte jobba imorgon, så det finns absolut inget som gör att jag måste duscha nu istället för imorgon efter frukost, mer än att jag känner mig äcklig nu då. Å andra sidan är inte heller sängkläderna rena... Kanske duscha och byta sängkläder imorgon? Det låter ju inte allt för tokigt!