Vad gör vi? Del CLXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick feeling och skrev en massa artiklar ikväll. Nu tar jag ett glas vin och tänkte unna mig lite sovmorgon imorgon pga allt jobb jag fick undan under några intensiva timmar nu i em/kväll.
 
Nu känner jag mig rätt pigg och redo att ta tag i lite saker. Då ska man gå och lägga sig och jobba imorgon :grin:

Nej, jag behöver ett par dagar helg till!
 
Insåg precis att det nog är lite sent att duscha nu. Vet inte hur mycket det låter och om grannar kan tänkas bli störda. Ska iaf inte jobba imorgon, så det finns absolut inget som gör att jag måste duscha nu istället för imorgon efter frukost, mer än att jag känner mig äcklig nu då. Å andra sidan är inte heller sängkläderna rena... Kanske duscha och byta sängkläder imorgon? Det låter ju inte allt för tokigt!
 
Vilken dag!

Dessa saker har jag gjort idag.
*Mockat lösdrift
*Mockat två boxar +fixa mat till hästar🌾
*Köpt gastromash till Halle 🛒
*Köpt farsdag present 🎁
*varit på stallmöte och skrivit på avtal på nya stallet 📝
*Varit hemma hos pappa och ätit middag🍽️

Nu sitter jag och dricker te samt ska läsa Min Häst tidning. Jag kom på att är man vuxen så kan man faktiskt göra som man vill och köpa en prenumeration :angel:
20231112_221111.jpg
 
Vilken dag!

Dessa saker har jag gjort idag.
*Mockat lösdrift
*Mockat två boxar +fixa mat till hästar🌾
*Köpt gastromash till Halle 🛒
*Köpt farsdag present 🎁
*varit på stallmöte och skrivit på avtal på nya stallet 📝
*Varit hemma hos pappa och ätit middag🍽️

Nu sitter jag och dricker te samt ska läsa Min Häst tidning. Jag kom på att är man vuxen så kan man faktiskt göra som man vill och köpa en prenumeration :angel:
Visa bifogad fil 131904

Åh nostalgi med min häst 😍
 
Insåg precis att det nog är lite sent att duscha nu. Vet inte hur mycket det låter och om grannar kan tänkas bli störda. Ska iaf inte jobba imorgon, så det finns absolut inget som gör att jag måste duscha nu istället för imorgon efter frukost, mer än att jag känner mig äcklig nu då. Å andra sidan är inte heller sängkläderna rena... Kanske duscha och byta sängkläder imorgon? Det låter ju inte allt för tokigt!
Duscha måste man få göra. Säg att man jobbar till 22 och behöver duscha innan man lägger sig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 362
  • Låst
Tjatter Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut... Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
73 105
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
512
· Visningar
25 987

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp