Slutade med att jag kräktes på jobbet och fick åka hem. Hoppas att det ger med sig snabbt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Krya på dig.Slutade med att jag kräktes på jobbet och fick åka hem. Hoppas att det ger med sig snabbt.
vet inte om det är något som går, hände en tjej på tåget imorse också. Vi fick ringa ambulans för hon var inte kapabel till att ta sig någonstans.Slutade med att jag kräktes på jobbet och fick åka hem. Hoppas att det ger med sig snabbt.
Skrivit ett ilsket brev till reumatologen
Får se om de kastar ut mig.
Mina ilskna brev brukar inte vara så arga utan mer att jag vill ha second opinion och en förklaring.Jag trodde att de redan kastat ut dig?
Ilskna brev brukar sällan vara en bra idé, men jag förstår känslan mkt väl
Mina ilskna brev brukar inte vara så arga utan mer att jag vill ha second opinion och en förklaring.
Ska få en MR så skriver de ut mig sen
Sitter i biltvätten.
Min rheumatoid arthritis avdelning ar ocksa fantastiska, men ”min” lakare kraver att jag hor av mig ett par ganger per ar aven nar meds fungerar som de ska, sa I bland blir det lite val ofta tycker jag.
Det KAN ocksa bero pa att jag annars inte hor av mig forran det ar kris annars.
Min rheumatoid arthritis avdelning ar ocksa fantastiska, men ”min” lakare kraver att jag hor av mig ett par ganger per ar aven nar meds fungerar som de ska, sa I bland blir det lite val ofta tycker jag.
Det KAN ocksa bero pa att jag annars inte hor av mig forran det ar kris annars.
Måzte erkänna att jag är helt värdelöz när det gäller vården, idag mailade jag hud för att höra om min remizz jag fick i feb -20 ff är gångbarJag är inte heller den bästa på att initiera kontakt med vården
Min magläkare kör på något liknande. Förstår inte varför