Antar att det ska vara dm?!Det va fint med en ridtur. Passade på att låta honom snöpulsa nu när vi har flera cm snö, himla bra styrketräning!
Annars blir det inte mycket till snöpulsa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Antar att det ska vara dm?!Det va fint med en ridtur. Passade på att låta honom snöpulsa nu när vi har flera cm snö, himla bra styrketräning!
30 cm är en jäkla massa snö att pulsa iAntar att det ska vara dm?!
Annars blir det inte mycket till snöpulsa
Kul!! Kör säger jag som är tf klinikchef just nu!Blivit erbjuden en typ av chefstjänst. Mycket att fundera över. Samma arbetsplats. Kul utmaning men vet också hur mina arbetskamrater är vilket gör att jag drar mig en smula för detta.
Okej då30 cm är en jäkla massa snö att pulsa i
Jag beundrar alla som arbetar fackligt för sina medarbetares väl och ve. Solidaritet när den är som bäst!Nu har jag jobbat klart för dagen. Fått frågan om jag vill bli facklig representant igen. Men jag vet inte.. Det tar ju ganska mycket tid och jag vill prioritera annat nu. Samtidigt är det väldigt roligt. Hmm jag får fundera tror jag.
Alltså, ibland saknar jag z-epokenHa!!! Im back som mig själv igen, vet inte om @Gunnar gjort något eller om inlogg har självläkt, oavsett vilket är jag tacksam.