Vad gör vi? Del CCVII

En vecka sent, men sitter på bussen och säger hejdå till förra året. Utan tvekan mitt mest intensiva år i livet. Jag tror det gick tre år på ett år.

Jag tittar över axeln
Och där ser jag alla spår
Nu står jag här och väntar
Jag kan bara hoppas
Att jag gjorde allt jag kan
Jag börjar hitta någon kraft i mig
Som jag inte visste fanns

Så jag tar mig ut och går en stund
Molnen dem rör sig
Allting är på väg
Går bara framåt här

https://open.spotify.com/track/3jG2DVbOteREs74udyVzJG?si=5oJCelNTQIixrU5suk0H0Q

Är himla glad över att jag betalat av min skuld till CSN (även om jag säkert tjänat ekonomiskt på att göra annat med pengarna, så var det verkligen helt rätt för mig att göra det när jag fick möjligheten!). Extra skönt eftersom jag sedan ett år tillbaka jobbar med något helt annat, och tjänar bättre (så kan det gå när en utbildar sig till ett hantverksyrke inom en rätt tuff bransch med väldigt få anställnings möjligheter..men men, förhoppningsvis får jag nytta av kunskaperna privat iaf!). En grej mindre att stressa upp mig över!

Sådant här väder är verkligen det KALLASTE som finns... :wtf: Isregn/blötsnö och 0 till +2 grader. Med rejäl vind. Räddade in hästarna nyss (inte för att de egentligen såg ut att frysa - vinterpälsen är suverän :up:) men de verkade ändå lättade att få komma in och äta sitt hö utan att bli attackerade av väder och vind!

Själv äter jag glass, som kanske inte känns som det mest logiska valet en dag som denna... :D Men brasan brinner så fint och inomhus känns det behagligt och skyddat :) .

Fått hemleverans av mat och insåg att jag måste avfrosta frysfacket när jag ätit upp denna matomgång. Fick trycka in en påse i frysfacket och lägga flera frysvaror i kylen. Får väl äta upp dem först.
En glass rymdes inte i frysfacket så var tvungen att äta den först … :D

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 659
Senast: Krålus
·
Svar
2 004
· Visningar
72 935
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
79 310
Senast: Scata
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 998
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar