Vad gör vi? Del CCVII

Packade min medicinlåda när jag kom hem. Sedan läste jag och sov på sängen...
Min armbåge som jag fick en fraktur i, förra året i januari, har bråkat mer den sista månaden
Händer ofta att den låser sig i vissa lägen och då skriker jag rätt ut av smärtan...
Sjukgymnasten på min Vc tyckte att den var för rörlig, så jag har fått remiss till rgt. Ska dit den 14e på Samariten

Varit ute och hämtat en halmbal idag. Bilen var helt insnöad med plogvall bakom och stackars varulven slog sig när han skulle hoppa in och halkade på drivan. Fick lyfta upp baken på honom då han inte ville hoppa igen och då gick det bra. :heart
Hade tvättstugan ikväll, men efter min hemska gårdag så när jag äntligen fick lite i mig efter 15 så gick vi och lade oss och sov. Orkade inte ens åka till parkeringsplatsen som ligger långt bort utan betalar för gästparkering tills imorgon istället.

Ska åka och vattna hästarna före jobbet i morgon och svänga förbi apoteket. Pratade med ortopeden i em och ska få tradolan istället så förhoppningsvis är kräkfesten över för den här gången. Har bara tagit acetylsalicylsyra idag och foten gör mer ont, men hellre det än stå dubbelvikt över toaletten och ha en spyhink vid sängen. :cautious:

Blir en kvällskiss senare och hoppas de röjt undan lite bättre. Igår när vi var ute på kvällskissen och jag var vinglig och eländig så står jag med över en dm snö, krycka, två stora hundar och försöker plocka upp en skithög när en idiot i audi kommer och varvar bilen där vi står. Han såg oss på på långt håll, hade kunnat valt en annan väg och det är biltrafik förbjuden enligt skyltarna. När jag tittar på honom viftar han att jag ska flytta mig, upp i den meterhöga drivan? Jag fortsätter knyta ihop påsen, står kvar och gör mig klar med kryckan när han kör ännu närmare och varvar. Jag blir irriterad, viftar med kryckan mot huven och det såg han iaf! Backar, varvar motorn mer och hade inte förvånat mig om han kört på mig om det inte var för att det stod en annan kvinna ett par m ifrån mig.

Jag blir förbannad, visar att jag kommer slå kryckan i huven om han kommer närmare och viftar att han får flytta på sig själv. Han skitarg, backar med högt varv så han nästan kör fast flera gånger och kör sedan i mycket hög hastighet förbi några andra portar. Tur ingen gick ut just då. :mad:

Jag är så trött på isen ute där inte dubbar hjälper ens, så jag bara vill gråta nu. Det är ju inte isfritt på många ställen så att ta sig någonstans innebär långa sträckor med is först. Som man ska överleva. Som hundarna ska överleva. De fattar inte bättre de knäppgökarna, men jag ser ju hur de glider omkring, kan fasen inte vara bra för dem heller! Det är stelt och kroppen värker och hjärtat är i halsgropen och ilsken ger sig till känna fort. Måtte det bli vår nu!!!!!!!!!!!

blev doxad av någon som en transperson.
beslutade mig att inte vara rädd,
Inte bli arg eller något.
skrev ett kort inlägg på Linkedin.
Resultatet.
ett ton med kärlek och stöd.
och så många som har skrivit och stött mig.

hittills så har 158 882 visningar av inlägget gjorts.
helt otroligt och jag hoppas att det gör nytta.

blev doxad av någon som en transperson.
beslutade mig att inte vara rädd,
Inte bli arg eller något.
skrev ett kort inlägg på Linkedin.
Resultatet.
ett ton med kärlek och stöd.
och så många som har skrivit och stött mig.

hittills så har 158 882 visningar av inlägget gjorts.
helt otroligt och jag hoppas att det gör nytta.
Vad är doxad?

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 659
Senast: Krålus
·
Svar
2 004
· Visningar
72 935
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
79 310
Senast: Scata
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 998
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?