Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan väl precis lika gärna vara ett magsjukevirus som du åkt på, istället för matförgiftning?Mår också illa, jag är inte återställd sedan fredags. Aldrig mer det stället till fredagslunch
Dricker vatten i mängder men det är som att ingen vattenmängd i världen kan återställa.
Hahahaha jag satt i min lilla bil i biltvättenMed eller utan bil?!
Hahahaha jag satt i min lilla bil i biltvätten
Jag tvekar ganska mycket på att det är magsjuka, eftersom jag aldrig i hela mitt liv haft magsjuka. Magsjuka brukar väl vara att man kräks/skiter dåligt i flera dagar, jag hade en stund på badrummet 40 minuter efter att jag ätit maten som var dålig och sedan har jag varit "bra".Det kan väl precis lika gärna vara ett magsjukevirus som du åkt på, istället för matförgiftning?
ExaktAvskyr att gå till läkare. De hittar alltid något. Håller man sig borta från vården är man frisk.
Magsjuka kan man få på många olika sätt. En del får t.ex. bara diarré.Jag tvekar ganska mycket på att det är magsjuka, eftersom jag aldrig i hela mitt liv haft magsjuka. Magsjuka brukar väl vara att man kräks/skiter dåligt i flera dagar, jag hade en stund på badrummet 40 minuter efter att jag ätit maten som var dålig och sedan har jag varit "bra".
Man brukar väl heller inte kunna gå ut och springa eller gymma vid magsjuka. Eller få behålla mat etc etc.
Förutom då magknip deluxe, illamående, och att vätskebalansen är kajko (konstant törstig, och snustorra läppar, vätskebristshuvudvärk)
I tre timmar och sen är allt okej och man kan gå ut och springa?Magsjuka kan man få på många olika sätt. En del får t.ex. bara diarré.
JAG skulle aldrig gå ut och motionera med magsjuka, men det hade jag säkert inte pallat efter en matförgiftning heller. Jag tycker att det låter som om du borde vila dig ?I tre timmar och sen är allt okej och man kan gå ut och springa?
Det kändes precis som vanligt. Jag har varit matförgiftad förut. Samma visa varje gång, och jag kan träna som vanligt bara skräpet är ur kroppen. Inga problem.JAG skulle aldrig gå ut och motionera med magsjuka, men det hade jag säkert inte pallat efter en matförgiftning heller. Jag tycker att det låter som om du borde vila dig ?
Anmäl gärna till kommunen. Åt ni på restaurang?Det kändes precis som vanligt. Jag har varit matförgiftad förut. Samma visa varje gång, och jag kan träna som vanligt bara skräpet är ur kroppen. Inga problem.
Dessutom blev jobbkompisen sjuk på samma sätt av samma mat. Så definitivt matförgiftning.
Fick samtal i morse om att Farmor somnat in i natt/på morgonen idag.
Beklagar förlusten!Fick samtal i morse om att Farmor somnat in i natt/på morgonen idag.
Beklagar sorgenFick samtal i morse om att Farmor somnat in i natt/på morgonen idag.
Om ni båda åt samma och blev sjuka bör ni ju göra en anmälan?Det kändes precis som vanligt. Jag har varit matförgiftad förut. Samma visa varje gång, och jag kan träna som vanligt bara skräpet är ur kroppen. Inga problem.
Dessutom blev jobbkompisen sjuk på samma sätt av samma mat. Så definitivt matförgiftning.