Vad gör vi? Del CLXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har hållt mig undan Hemnet i och med att jag tänkte mellanlanda i hyresrätt och börja leta nytt boende först om tidigast ett halvår eller så. Givetvis ligger det två drömlägenheter ute :crazy: Har velat ha en sådan lägenhet sedan typ 20 år tillbaka. Får ta mig en funderare på om jag ska titta på dem.
 
Gjort lite småsaker så fått lite gjort iaf, nu blir det bara slöande resten av ikväll. Är allmänt trött och slö men inte sjuk... förhoppningsvis löser en tidig kväll det. Tror jag ska fortsätta kolla matprogram, gör inget om jag "råkar" dåsa till :D
 
Vad har hänt? ❤️

Kom in till på akuten i slutet av oktober med misstänkt halsfluss, de började undersöka halsen och helt plötsligt slutade lungorna fungera och jag svimmade. Har haft svår lunginflammation, en abcess bakom halsmandeln och blodförgiftning/sepsis. Blev ruschad till IVA och lagd i respirator 9 dagar. Efter det neurologen och därefter infektion där jag är nu. Har COVID på allt med.
 
Sitter på ridskolan. Druckit resorb och kladdat in läpparna ordentligt så förhoppningsvis spricker de inte och blir jättedåliga av kylan. Förhoppningsvis slipper jag även vadkramp deluxe.
Fått fin ponny att rida (alla är lika fina så klart men jag och denna ponny har på rätt kort tid jobbat ihop oss till kompisar)

Oavsett om jag går härifrån med såriga läppar och krampande vader är det värt det :love:
 
Kom in till på akuten i slutet av oktober med misstänkt halsfluss, de började undersöka halsen och helt plötsligt slutade lungorna fungera och jag svimmade. Har haft svår lunginflammation, en abcess bakom halsmandeln och blodförgiftning/sepsis. Blev ruschad till IVA och lagd i respirator 9 dagar. Efter det neurologen och därefter infektion där jag är nu. Har COVID på allt med.
Åhhh fy fan kram på avstånd.
 
Kom in till på akuten i slutet av oktober med misstänkt halsfluss, de började undersöka halsen och helt plötsligt slutade lungorna fungera och jag svimmade. Har haft svår lunginflammation, en abcess bakom halsmandeln och blodförgiftning/sepsis. Blev ruschad till IVA och lagd i respirator 9 dagar. Efter det neurologen och därefter infektion där jag är nu. Har COVID på allt med.
Men oj, vilken otur du har haft. Hoppas du kryar på dig. ❤️
 
Kom in till på akuten i slutet av oktober med misstänkt halsfluss, de började undersöka halsen och helt plötsligt slutade lungorna fungera och jag svimmade. Har haft svår lunginflammation, en abcess bakom halsmandeln och blodförgiftning/sepsis. Blev ruschad till IVA och lagd i respirator 9 dagar. Efter det neurologen och därefter infektion där jag är nu. Har COVID på allt med.
Fy vad hemskt! ta hand om dig!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 357
  • Låst
Tjatter Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut... Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
73 105
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
512
· Visningar
25 913

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp