Ja men de har ingen läkare och vet inte när eller om de får en som de kan boka tider på.Har du ringt vårdcentralen än?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja men de har ingen läkare och vet inte när eller om de får en som de kan boka tider på.Har du ringt vårdcentralen än?
Titta är ju aldrig fel.Har hållt mig undan Hemnet i och med att jag tänkte mellanlanda i hyresrätt och börja leta nytt boende först om tidigast ett halvår eller så. Givetvis ligger det två drömlägenheter ute Har velat ha en sådan lägenhet sedan typ 20 år tillbaka. Får ta mig en funderare på om jag ska titta på dem.
Vad har hänt?Firar födelsedag från sjukhussängen – jag är i alla fall inte i respirator på IVA längre.
Grattis och krya på digFirar födelsedag från sjukhussängen – jag är i alla fall inte i respirator på IVA längre.
Jag var faktiskt nyss till läkaren och fick medicin för min sköldkörtel till sist! Känner mig alldeles lätt och starkAvskyr att gå till läkare. De hittar alltid något. Håller man sig borta från vården är man frisk.
Nä, precis. Kan ju få det ”ur systemet” om inte annatTitta är ju aldrig fel.
Grattis och stort krya påFirar födelsedag från sjukhussängen – jag är i alla fall inte i respirator på IVA längre.
Grattis och krya på dig!Firar födelsedag från sjukhussängen – jag är i alla fall inte i respirator på IVA längre.
Vad har hänt?
Åhhh fy fan kram på avstånd.Kom in till på akuten i slutet av oktober med misstänkt halsfluss, de började undersöka halsen och helt plötsligt slutade lungorna fungera och jag svimmade. Har haft svår lunginflammation, en abcess bakom halsmandeln och blodförgiftning/sepsis. Blev ruschad till IVA och lagd i respirator 9 dagar. Efter det neurologen och därefter infektion där jag är nu. Har COVID på allt med.
Men oj, vilken otur du har haft. Hoppas du kryar på dig.Kom in till på akuten i slutet av oktober med misstänkt halsfluss, de började undersöka halsen och helt plötsligt slutade lungorna fungera och jag svimmade. Har haft svår lunginflammation, en abcess bakom halsmandeln och blodförgiftning/sepsis. Blev ruschad till IVA och lagd i respirator 9 dagar. Efter det neurologen och därefter infektion där jag är nu. Har COVID på allt med.
Fy vad hemskt! ta hand om dig!Kom in till på akuten i slutet av oktober med misstänkt halsfluss, de började undersöka halsen och helt plötsligt slutade lungorna fungera och jag svimmade. Har haft svår lunginflammation, en abcess bakom halsmandeln och blodförgiftning/sepsis. Blev ruschad till IVA och lagd i respirator 9 dagar. Efter det neurologen och därefter infektion där jag är nu. Har COVID på allt med.
Fick samtal i morse om att Farmor somnat in i natt/på morgonen idag.