Tyvärr kan det blåsa för mycket också. Det gör det nog här nere nu.Vindkraften torde leverera nu. Det blåser.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr kan det blåsa för mycket också. Det gör det nog här nere nu.Vindkraften torde leverera nu. Det blåser.
Det blir nog den här lådan. Jag och min man planerade om litegrann, så att adventsljusstaken får ligga i en egen låda. Och då blev måtten perfekta!Hur stor behöver den vara? Biltema verkar ha en modell iaf! Förvaringslåda med lock
I så fall hoppas jag det håller sig till snö. Vinterregn är tamefan värst.
Det finns INGET som har lärt mig så mycket om historia som att skriva mina historiska romaner ! Det är jättespännande och precis den typ av historia som jag gillar! Vad folk åt, vad de hade på sig, osv....Man får tänka sig för när man skriver historisk roman lade in femkronan i en scen tidigare ikväll men insåg sen att den inte fanns 1917 när romanen utspelar sig . Ibland leder det till viss frustration att jag hela tiden måste slå upp och researcha saker men oftast gör jag det av nyfikenhet och vetgirighet! Så mest är det bara roligt!
En del av min morgonrutin är att läsa buke till kaffet så jag kände också att min dag startade helt fel igår !Nar jag vaknade sa kunde inte Jag heller komma in pa Buke. Jag drabbades av nagon sorts nastn-panik ... "Men VAD ska Jag gora da?" innan jag satte pa ett avsnitt av hasttranaren fran UK och tog fram stickningen.
Har ar det nu dagsljus i 8 timmar och 56 minuter. I dag skiner solen fran en bla himmel och det betyder att var tomt inte har nagra vattensamlingar och att min lilla "ibland vita" valpis nu ar nastan vit. (Jag undrar fortfarande vad jag tankte pa nar jag prompt skulle ha en vit hund) Harligt ar det dock ... Runt 15*C och soligt
Här är vi tillbaka till snöblandat regn och nollgradigt - sååååååå mysigt.....Det gjorde det inte... det regnade ett tag och sedan började det snöa igen
Fast samtidigt är det väl tack vare dina CSN-lån som du har ett bra jobb med bra lön? Så brukar jag tänka när jag betalar till CSN. Jag har ett gammalt lån och ska betala ca 17700 kr i år.Fy fan 2560 kr till CSN varje månad
Suck
Fast samtidigt är det väl tack vare dina CSN-lån som du har ett bra jobb med bra lön? Så brukar jag tänka när jag betalar till CSN. Jag har ett gammalt lån och ska betala ca 17700 kr i år.
Det finns INGET som har lärt mig så mycket om historia som att skriva mina historiska romaner ! Det är jättespännande och precis den typ av historia som jag gillar! Vad folk åt, vad de hade på sig, osv....
Det är typ vad jag betalar på tre månaderFy fan 2560 kr till CSN varje månad
Suck
Var tvungen att logga in och kolla hur mycket de ville ha i år och det var 780 per månad.Det är typ vad jag betalar på tre månader
Fy fan 2560 kr till CSN varje månad
Suck