Vad gör vi? Del CLXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag stack jag och min härligt piggelina guldhäst ut på ridtur och kunde ju inte låta bli att galoppera genom löven i allen på grusvägen, härligt! 😍 och efteråt blev det en mysstund med pållans huvud med slutna ögon i min famn; älskade, finaste hästen ❤.
Medan jag lagade middagen; tänk att jag skulle hinna fylla 36 år innan jag lagade slottstek 😅😊 och medan vi åt rullade hoppningen från Verona och varför hoppar man så höga hinder med en häst med dålig (viker ej in frambenen) hoppteknik så hästen kravlar sig över med nöd och näppe ?!? Efter insläpp och pyssel hemma avslutade vi helgen med veckans avsnitt av Historien om Sverige 😊. Älsklingen och katterna sover ❤ hög tid för mig med efter en härlig helg och inför ny vecka 😊.
 
Tog mig ut, lillvägen var halvt plogad och riksvägen någorlunda, men flera cm slabb och elände :meh:

20231113_061220.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 361
  • Låst
Tjatter Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut... Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
73 105
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
512
· Visningar
25 978

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp