Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag bodde förut på ett ställe där det dök upp arga lappar i porten om att folk duschade för sentDuscha måste man få göra. Säg att man jobbar till 22 och behöver duscha innan man lägger sig.
Jag bodde förut på ett ställe där det dök upp arga lappar i porten om att folk duschade för sent
Ok. Jag har iaf fått informationen att man får duscha. Men det kanske är olika.Jag bodde förut på ett ställe där det dök upp arga lappar i porten om att folk duschade för sent
Det är säkert ok, jag vet inte, men eftersom jag är nyinflyttad vill jag inte börja med att göra folk eventuellt missnöjda med någotOk. Jag har iaf fått informationen att man får duscha. Men det kanske är olika.
Det borde finnas nån typ av trivselregler från brf:en. Hos oss står det att man inte bör duscha efter kl 23 men det är inte förbjudet.Det är säkert ok, jag vet inte, men eftersom jag är nyinflyttad vill jag inte börja med att göra folk eventuellt missnöjda med något
Ska läsa igenom dem och kollaDet borde finnas nån typ av trivselregler från brf:en. Hos oss står det att man inte bör duscha efter kl 23 men det är inte förbjudet.
Du behöver kanske lite elektrolyter inte bara vatten?Mår också illa, jag är inte återställd sedan fredags. Aldrig mer det stället till fredagslunch
Dricker vatten i mängder men det är som att ingen vattenmängd i världen kan återställa.
Drack typ 4-5 glas resorb igårDu behöver kanske lite elektrolyter inte bara vatten?
Vätskeersättning eller resorb