Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur litet blev det??Tänkte tvätta överdraget på strykbrädan. Det ska inte gå att tvätta står det?! 100% bomull. Vad ska hända? Tänkte jag, och slängde in det på 60 grader
Det får vi seHur litet blev det??
Det är det nog!Känns som om vi är MÅNGA som gör lasagne idag. Är det lasagnens dag eller något ?!
Hur gör man det? Jag har ju handlat online, för 12 dagar sedan, den har legat på samma plats i kylen tills i går då jag öppnade den. Men jag kan ju inte ta mig dit för att lämna den eller hämta en ny och ska inte handla än på typ 2 veckor.
Får erkänna att jag blev och är fortfarande väldigt besviken för jag köpte sådan kalkonpastej från Argeta och kom hem och öppnade den och insåg att den såg skum ut, det var prickar i. Tog fram mitt förstoringsglas och såg att det var kycklingpastej med paprika! Den var inte god, så jag har alltså precis tuggat mig igenom knäckemackor med kycklingpastej med paprika som inte var god- för att det är onödigt att slänga mat, (och jag som inte alls äter många knäckemackor nu pga min lilla magsäck, så extra sur blev jag ) och såg fram emot att äta min ost, nästan längtade liksom. Har dessutom varit sugen på den länge, inte köpt den utan köpt annan eftersom Hemköp inte har den så nu när jag kom i håg passade jag på när jag handlade online på ICA.
Mögliga ostar sätter spår i min ärrade hjärna. Det är som att gå tillbaka till början igen, och helt ärligt vet jag inte ens om jag vågar köpa den sorten igen. Eller ens ost?
Förbereder för några födelsedagar som infaller före jul, så nu har jag klickat hem 3 presenter.
Junioren hade den dåliga tajmingen att plutta ut ca 14 dagar före jul
Gör faktiskt lasagne nu.... Hoppas på god! Är hungrig!!!!!
Känns som om vi är MÅNGA som gör lasagne idag. Är det lasagnens dag eller något ?!
Det kan väl inte vara dålig planering av oss va?!Känner igen det där, här fyller barnen i oktober, november, december och mars