Fast varför inte? Det visar ju bara hur omtyckt bordet är...Tack för input Jag ska testa att lägga ut det på annons vid lunchtid. Kan inte ta bilder just nu, en katt ligger och sover på bordet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast varför inte? Det visar ju bara hur omtyckt bordet är...Tack för input Jag ska testa att lägga ut det på annons vid lunchtid. Kan inte ta bilder just nu, en katt ligger och sover på bordet
Det kommer synas ändå då det finns lite klösmärken på bordskivan (går att slipa)Fast varför inte? Det visar ju bara hur omtyckt bordet är...
Hur gör man det? Jag har ju handlat online, för 12 dagar sedan, den har legat på samma plats i kylen tills i går då jag öppnade den. Men jag kan ju inte ta mig dit för att lämna den eller hämta en ny och ska inte handla än på typ 2 veckor.Med tanke på datumet och att den var oöppnad så tycker jag definitivt att du ska reklamera den!
Vad får de för smaskens?Har tränat, matat kycklingar och storstädat (är dock inte klar) i tvättstugan. Ligger nu och tar ett varmt bad
Visa bifogad fil 131844
Jag hade tänkt städa hönshuset idag också, men det får nog vänta en vecka
Äpple, morötter, ärtor, undulatfrön och lite mosar hårdkokt ägg brukar jag ge första veckan.Vad får de för smaskens?