Vad gör vi? Del CLXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har gått långpromenad med hundarna. Nu choklad och te. Så fort jag druckit upp mitt te ska jag iväg och fixa med lite nödvändigheter som jag inte alls är pepp på. Funderar på om jag ska stanna till på Ica när jag ändå är ute och köpa något lite extra gott som belöning när allt är klart. Kanske skulle ta itu med att köpa så att jag kan laga tacos ikväll. Det var SÅ länge sen jag åt det och just nu är jag mer sugen på någon riktigt god mat än typ glass och sådant.
 
Jag behöver 64 bitars versionen av Excel men jobbet tycker att det är en onödig utgift.
När felmeddelande från Excel säger att ens data set är för stor för 32 bitarna och mängden minne. Så jag behöver 64 bitars. Så moment 22 är en kaffe sort eller. Så jag dricker kaffe.
 
Jobbar hemifrån. Får "hjälp."

IMG_20230303_112119.jpg
 
Det är fredag! Jag påbörjade dagens handläggning 0600. Alltså kan jag stämpla ut vid 14 idag. Och vet ni vad? Det tänker jag göra också.

Sen ska jag gå förbi den lokala livsmedelsleverantören för att hämta lite grejer till middag, spela xbox med avkomman och med största säkerhet tillbringa en stund i snickarboden också.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
370
Senast: FrDrake
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
484
· Visningar
24 192
Senast: Lilla
·
Samhälle Tittar ni på nyheter på TV eller streaming? Själv har jag slutat att titta på nyheter. Jag behöver inte nyheter för att veta att idag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 796
Senast: aiquen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp